Снимка: архив Булфото

Ремонтът, който тече по магистрала „Тракия”, слага в преправяните участъци асфалт с полимер-модифициран битум. Това означава, че по него няма да се образуват коловози дори и при високи температури.

Това съобщи председателят на АПИ Лазар Лазаров, който направи проверка как върви ремонтът. Пътният шеф обясни и че маркировката, която се слага, е шумяща.

Още по темата
„Сменена е еластичната ограда, съобразявайки се с новите изисквания за пътна безопасност. На съоръженията е подменяна хидроизолацията, така че да не създават проблеми в близките десетилетия”, каза още Лазаров, цитиран от „Фокус”.  Той обясни и че се полага нова мантинела, която е по-висока от старата, така че фаровете на леките автомобили се покриват от нея и не заслепяват идващите насреща водачи.

„Имаме разпореждане към поддържащата фирма да оформи храстите в средната разделителна ивица така, че да се образува една противозаслепителна мярка и да бъдат оформени естетически", обясни още Лазаров.

От думите му стана ясно, че ремонтите, макар и козметични, ще продължат и след 1 юли, въпреки обещанието те да спрат през лятото, за да не смущават трафика.

Лазаров обясни, че всички ремонтни дейности върху асфалтовата част ще приключат до 1 юли. Ще има обаче участъци, по които ще се работи и след тази дата - те ще бъдат много къси и движението върху тях ще бъде организирано реверсивно, за да не се допуска задръстване .

Пътният шеф съобщи, че за всички участъци по „Хемус" и „Тракия", които ще бъдат със затворени съоръжения и преминаването ще бъде през едното платно, ще се организира реверсивно движение. „Движението ще бъде пропускано в зависимост от трафика в конкретната посока, тоест в петък, ще има две ленти за изход от София, а в неделя за вход в София", обясни Лазаров.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase