Снимка: БТА

"С пускането на цялата магистрала "Тракия" започват и ремонтите й", коментира "Сега". Участъкът между София и Пловдив, който е значително амортизиран и в по-голямата си част, изобщо не прилича на магистрала заради постоянните ограничения. Очаква се съвсем скоро, веднага щом се изчисти нормативният хаос, породен от изкуственото разделяне на регионалното министерство, регионалният министър да издаде разрешение за ремонта на виадукт "Вършилата".

Магистралата София - Бургас, която свърза и няколко правителства, се оказа пътят на раздора. Строена 40 години, тя бе открита вчера без нито един премиер, отразява на първа страница "Преса". Тъкмо от нея, след като сряза лентата, президентът Росен Плевнелиев нападна остро кабинета. Плевнелиев атакува Орешарски, че е назначил "дясната ръка на Алексей Петров" Боян Чуков за секретар на Съвета по сигурността към МС. По-късно стана ясно, че държавният глава е станал жертва на тиражиран слух.

Икономически ефекти от намалената алтернативна цена на пътуване, по-ниска амортизация на превозните средства и социални ефекти от магистралите. Това са най-общо преките ефекти, които могат да се обобщят с откриването на магистрала "Тракия", анализира за "24 часа" икономистът Десислава Николова.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase