Снимка: Кадър, БНТ

Неравности на паважната настилка на кръстовището между булевард "Дондуков" и улица "Раковски" се забелязват при преминаването на всеки автомобил.

Според Георги Бояджиев, който дълги години се е занимавал със строителни дейности, проблемът се дължи на кратките срокове за изпълнение на ремонта.

"За съжаление няма вече павьори, няма добри специалисти, но все пак момчетата се стараят", обяснява мъжът пред БНТ.

Според други столичани, асфалтът е по-добрият вариант от паветата, най-вече защото по-лесно се прави ремонт после.

От фирмата-изпълнител обясняват, че неравностите на кръстовището не могат да се избегнат заради особеностите на участъка.

Красимир Цоклинов - ръководител на проекта към фирмата-изпълнител: "Там има обръщане на наклони. "Раковски" е с един наклон, пътното платно на "Дондуков" е със съвсем друг. Нормално е да има едно пресичане на криви", обяснява той и допълва, че нямало как да има пълна равност, тъй като всяко паве е еднородно.

Според граждани, неравности се забелязват и при тротоарите, и велоалеите: "От велоалеята към паветата има някъде сантиметър и половина разлика. Тази разлика къде ще отиде?, пита Георги Бояджиев.

Отговорът на фирмата изпълнител е, че навсякъде има да се довалират и да се изравняват тротоарите.

По график ремонтът в двата участъка - от Министерския съвет до улица "Раковски" и от булевард "Васил Левски" до улица "Кракра" трябва да приключи на 14 септември.

Вероятно тогава ще бъде извозен и боклукът от контейнерите на улица "Малко Търново". Заради реконструкцията камионите, които събират отпадъците, не могат да влязат в затворения участък.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase