Снимка: Булфото, архив

След като цената на билетчето за градски транспорт в София скочи от левче на 1, 60 лв., се оказа, че интересът към него рязко намаля и хората не го купуват. Скъпият билет стана факт на 1 юни 2016 г.

Още по темата

От юни до края на декември има спад на продажбата му с 43% спрямо същия период на 2015 г., отчете директорът на Центъра за градска мобилност Христиан Петров пред "Фокус".

Продажбите на талоните от 10 билета, чиято цена също беше увеличена, са намалели с 29%.

За сметка на това обаче абонаментите карти, които запазиха цените си, се търсели като топъл хляб. При тяхното издаване има ръст от 48%, обясни Петров.

Трикратно е скочило търсенето и на картите за един ден, които също останаха на старата цена от 4 лева.

"Продадени са 1 081 334 броя еднодневни карти при 356 602 карти през същия период на 2015 г." пресметна шефът на ЦГМ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase