Снимка: ВМРО

Как автобус "осем пет" стана автобус "осем пеш"? Историята разказва Стефан Грънчаров, организатор на ВМРО-БНД за София.

"Датата е 3 август 2015 година, мястото е пл. "Лъвов мост" в столицата. Часът е 21 часа и 20 минути. След 35-минутно чакане на автобус №85 на спирката пристига дългоочакваният от всички скърцащ и пушещ  мерцедес.

Изморените хора побързаха да се качат и да се приберат в работническия квартал "Надежда". След около 5-минутна борба на шофьора с ръмжащото возило - форсиране, гасене, палене, слизане, отваряне на капаци, отвиване и завиване на разни гайки - стана ясно, че няма да го бъде и всеки пътник трябва да се спасява там".

Грънчаров припомня обещанието от март на управниците в София, че до средата на годината старите автобуси по линии 285, 85, 86 ще бъдат подменени с нови. Той твърди и че сигнали за подобни случки имало и за други линии в столицата. Най-често това се случвало по маршрута на номер 63.

"Със сигнали за такива проблеми са ни търсили и жителите на кв. „Подуяне“, „Орландовци“, „Бенковски“, Чепинци, Локорско, „Враждебна“, Владая, Марчаево и други. Проблемът е в нередовния транспорт и техника, която отдавна е трябвало да бъде бракувана", пише още Грънчаров.

Според него пътниците не трябва да си изкарват гнева на шофьорите, защото не е лесно да се кара в 30-годишен автобус на температура два пъти по-висока от тази навън.

"Лошото е, че всичкото, което се предлага, е като в онзи политически слоган: "Ти имаш избор". И той е или да викнеш, както в случая от снощи аварийна помощ, която да изкара господа управляващите от столична община, или както пак от същия случай - да се прибереш у дома си с "осем пеш", завършва историята на воеводата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase