Красимир Аврамов, управител на изба "Вила Ямбол". Източник: "Вила Ямбол"

"Стралджанска" бе избрана за любимата марка ракия на българина. Тя надделя в онлайн гласуване в конкуренция с други 40 ракии. Наградата се връчва като част от конкурса "Златната изба", организиран от exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката.

"Вкусът е в детайлите, успехът - също. Хубавата ракия се прави от добри професионалисти, с майсторлък и от качествено грозде", сподели след награждаването управителят на избата "Вила Ямбол" Красимир Аврамов и благодари на екипа за положените усилия.

"Стралджанска" отлежава в специално произведени на място в избата бъчви предимно от български дъб. Именно качествената дървесина обогатява и формира финалните нюанси в аромата и вкуса на ракията, казват технолозите. За направата ѝ се използва собствено грозде от сортовете Тамянка и Мускат Отонел. Рецептата ѝ е семейна и се е предавала от уста на уста в региона на Стралджа, а бутилката е точно копие на първото, пуснато на пазара преди близо 40 години.

"Стралджанска" на "Вила Ямбол" спечели приза за любима марка ракия

Консуматорите на "Стралджанска" ракия  са почти по равно разпределени мъже/жени, живеещи в големите градове, с високи доходи и висше образование. Те се определят като успешни хора, за които консумацията на ракия е удоволствие, а не рутина.

"Наградата е резултат на последователната ни политика в развитието и налагането на хубавата, висококачествена българска ракия. Радвам се, че усилията ни в тази посока се увенчават с успех и все повече потребители разпознават "Стралджанска" като тяхна любима марка", коментира още Красимир Аврамов.

Конкурсът "Златната изба на България"се провежда за пети път.