Снимка: БГНЕС

Отдавна не съм се возил на влак, възнамерявам обаче да го правя редовно и аз, и подчинените ми и приятелите ми. Като студент задочник пътувах с нощния влак, беше ужасно, разказа за bTV министърът на транспорта Николай Събев.

Той обяви, че прословутата тема с чаша вино във влака е извадена от контекста.

За да привлечем хората, трябва да създадем условия да се чувстват приятно. Разбира се, че при отворена врата и минусови температури, се получава обледеняване. В един клип, обиколил медиите, бригадата не си е свършила работата, те трябва редовно да минават. Това коства главата на шефа на пътнически превози.

Проверихме условията за слагане на оптична свързаност за бърз интернет, чисти вагони, довеждащи и отвеждащи други превозни средства до гарите, да се спазват разписанията - така ще продаваме и комбинирани билети. Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.

В рамките на бюджета на БДЖ трябва да се справим с разходите - за 2021-а загубите са 41 млн. лв., които са за сметка на бюджета. Всяка нощ получавам известие за произшествията и виждам колко много аварии има, защото хората не се съобразяват с правилата. Разходите за реклама на БДЖ са пренебрежително малки в сравнение с други огромни и изкуствени разходи. Трябва да намалим разходите с 30% още тази година, каза той.

Още не можем да кажем колко ще струва билетът със самолет до Скопие. Не сме водили разговори и разчетите не са готови, коментира Събев.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase