Снимка: архив, БулФото

Празниците са една от причините за убиването на инерцията на кампанията за евроизборите, заяви Стефан Георгиев от Института за социална интеграция пред БНР.

По думите му настоящата предизборна кампания е вяла, а причините за нейния „постен“ характер са много.

Георгиев заяви, че ЦИК и президентът се оказват ключови институции за тази предизборна кампания.

По-късно днес от института ще представят междинни резултати от медийния мониторинг, който извършват.

В рамките на 45-дневното наблюдение от 25-и март до 10-и април, ЦИК и президентът са споменавани два пъти повече от миналата предизборна кампания за предсрочните избори, съобщи той.

Георгиев прогнозира ниска избирателна активност на 25-и май.

Той каза, че наблюдението на посланията и ключовите изрази, използвани от политиците, показва, че говорят често за "Южен поток" и Украйна, но това не са темите, които очакват да чуят българските граждани в контекста на европейските избори.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase