Снимка: Пресцентър на Министерството на туризма

Като част от своята туристическа кампания за популяризиране на страната ни сред чужди туроператори, журналисти, травъл блогъри и инфлуенсъри, Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур в Северозападна България за румънски журналисти от печатни и онлайн медии, както и популярни инфлуенсъри.

Образователният тур се проведе от 7 до 10 май, като активностите в предварително подготвената програма от страна на Министерството на туризма имаха за цел да акцентират и да запознаят групата от румънски журналисти и травъл блогъри с туристическите богатства, културата и предимствата, които Северозападният регион предоставя на гостите на страната, отчитат от министерството.

Обиколката включваше посещение на градовете Враца, Белоградчик, Вършец, Видин, както и селата Боровица и Стакевци. Пъстрата програма предостави на участниците в обиколката възможността да се запознаят с красивата природа на Северозападния регион, а също и с историята и културата му.

В програмата на обиколката бяха включени посещения на някои от забележителностите в района - пещерата Леденика, Белоградчишките скали, Клисурският манастир и крепостта Баба Вида. По време на своята обиколка участниците се запознаха и с възможностите, които районът предоставя в сферата на СПА, уелнес и екотуризъма. Освен това гостите от Румъния имаха възможност да се запознаят и с българската кухня, дегустирайки местни деликатеси, приготвени по традиционни рецепти. Запознаха се и със спецификите при винопроизводството у нас, дегустираха специална селекция от бутикови български вина, поднесени с исторически разкази за региона. 

Участниците са сред най-популярните румънски медии и инфлуенсъри, с над 1,65 млн. читатели и последователи в своите сайтове и социалните мрежи, като в своите материали ще рекламират България като целогодишна дестинация, предоставяща отлични възможности за туризъм.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase