Снимка: Pixabay

Преди пандемията сме продавали около 10-12 хил. пици на ден. В момента продаваме около 13 -14 хил., но пък имаме нови отворени обекти. Имаме увеличение с около 10%. Това заяви Никола Николов, съсобственик и управител на голяма верига за пици, в ефира на предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му в момента около 70% от клиентите им в България използват мобилните приложения и сайтове, за да си поръчат храна за вкъщи.

"В периода 2015-2020 г. се увеличиха хората, които правят поръчката си онлайн. Пред 2015 г. само 10% от поръчките са били онлайн, а в момента са почти 70%".

„Ако говорим за нашия бизнес, който се фокусира главно върху доставките, продаваме малко повече по време на пандемията. Те компенсират периодите, през които сме продавали на място. Не бележим някакъв огромен ръст в резултат на пандемията. Единствената промяна е в начина, по който хората пазаруват, като все повече от тях се ориентират към доставки“, обясни гостът.

 "По време на пандемията имахме проблеми с доставките от Англия. Наложи ни се да променяме съставките на някои пици, за да може да се адаптираме", разказа още Николов.

"От Англия внасяме телешко месо, пеперони, моцарела. Вместо това намерихме доставчици на моцарела от Италия и Франция, което доведе до увеличение в цените на суровините. Млякото, сирената, картон, кутии поскъпнаха", допълни гостът.

Целият разговор - във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase