Снимка: БГНЕС

Масирана рекламна кампания за популяризиране на зимния туризъм в България както на вътрешния, така и на целеви за страната ни пазари ще започне ресорното министерство.

За целта правителството увеличи размера на разходите на ведомството с 2 435 000 лв.

Тази рекламна кампания се явява една от много стъпки, които Министерството на туризма предприема за спасяване на зимния туристически сезон и стабилизиране на българския туристически бизнес - един от най-силно засегнатите сектори от пандемията COVID-19, съобщиха от правителствената пресслужба.

Международната рекламна кампания ще бъде насочена главно към съседните на България страни, чиито граждани могат да посетят страната ни с автомобили. Имайки предвид, че авиокомпаниите в момента не осъществявате редовни полети, а всички чартърни програми от Германия, Великобритания и Израел бяха спрени в последния месец, то възможността за туристическо посещение с автомобил се явява изключително важно предимство на туристите от балканските страни.

Това е една от причините рекламата за зимния туристически сезон да бъде насочена главно към гражданите на Румъния, Гърция, Турция, Сърбия и Република Северна Македония.

С друго решение се осигуряват 100 000 лева от бюджета на министерството за външни оценители, които да администрират "изключително големия брой проектни предложения на туроператорите, които използват въздушни превозвачи с валиден оперативен лиценз за изпълнение на чартърни полети до Република България с цел туризъм".

Целта е да се предостави държавна субсидия в размер на 35 евро за всяка седалка от максималния пътнически капацитет на самолета за всеки полет.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase