Общо 1 885 000 зрители са гледали излъчения в събота по "Канал 1" полуфинал на конкурса за избор на българската песен за "Евровизия 2006". Това показват предварителните данни на пийпълметричната агенция "ТВ План/ТНС", предоставени от БНТ.

Оказва се, че конкурсът е бил гледан повече от мъжката аудитория.

Всеки пети зрител, бил пред малкия екран в часовия пояс 20.30 и 22.40 ч., е проследил изпълненията на 24-те полуфиналисти и на чуждестранните гости на събитието.

От хората в активна възраст /15-54-годишните/ полуфиналът е предизвикал най-голям интерес сред 35-54-годишните, като рейтингът на тази възрастова група е 9,9 на сто.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase