Снимка: Chanel

Карл Лагерфелд определено може да се определи като олицетворяващ креативността и иновативните подходи.

Кайзер Карл винаги е представял по нещо изненадващо и неочаквано в своите колекции и рекламни кампании към тях.

За есен-зима 2016, дизайнерът обръща поглед към вдъхновенията в силуетите от ездата и на пръв поглед несъвместимите с тях колажи.

Но очевидно за Chanel няма невъзможни неща. Модната къща се обръща към моделите Мариакарла Босконо и Сара Бранън, които са и новите рекламни лица за сезона.

Марката ги облича в истински съвременни Коко Шанел с емблематични костюми в две части от туид.
Кадрите са позиционирани с нестандартни колажи, а за фон се използват разпознаваемите акценти като камелиите и колиетата на няколко реда с перли.

Няма как да не отбележим и открояващите се мигли тип „паяк“, които определено ще останат водеща тенденция в красотата и за втората половина от годината.

Поредната забавна и красива кампания на Chanel за есен-зима 2016, в която моделите са като кукли, можете да разгледате подробно в галерията на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase