Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Интересна маркетингова стратегия избра новозеландска пивоварна, за да представи новия си продукт.

Компанията пуска бира с марката „За закуска“ и уверява, че тя ще бъде подходяща за много ранна консумация.

Пивото е с лек аромат на череши, но не се лъжете – алкохолното съдържание във всяка бутилка е 5,5%.

Новата марка бира ще бъде пусната на пазара в четвъртък, съобщава телевизионният канал „Фокс нюз“.

„Ако в дневната си програма сте включили матине с шампанско, а не обичате искрящите вина, можете да го замените с нашата бира“, заявяват от пивоварната.

Вестта за новата кехлибарена течност обаче бе посрещната на нож от новозеландските дружества на въздържателите.

Според тях, да промотираш „бира за закуска“, е безотговорна приумица, която придава благоприличен вид на потенциално патологично поведение.

Употребата на алкохол от ранни доби не може да доведе до нищо добро, категорични са въздържателите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase