Силуетът на дините

Едно е сигурно. Лятото е горещ сезон. Секс сезон. И по нашите географски ширини – мастика сезон.
Облаци (от тези с ментата с дъх на анасон), моренце, и за къде тази цялата идилия без някоя готина мацка.

Логично е рекламата на този продукт да заложи на много секс. А у нас най-продаваният е поп - фолк сексът.

Всъщност това е най-привлекателната част на тази индустрия – леят се форми, овали и такива подобни, привлекателни за масите работи.

От няколко години най-остри конкуренти на пазара са две марки родна мастика – “Пещерска" и "Карнобатска".

И двата производителя, респективно "Винпром Пещера" и "SIS Industries" заложиха здраво на поп фолк звезди за привличане на купувачи.

Всъщност от “Винпром Пещера” досега залагаха на елегантните форми на топ манекенки като бившата Мис България Маги Вълчанова и сестри Шехтови.
Тази година обаче те свърнаха към поп фолка в лицето на Емилия и Галена, но оставиха в рекламния си клип сексуалните закачки, с които техните реклами са популярни.

От техния конкурент пък за втора поредна година заложиха на Преслава.

И докато миналата година певицата само се разхождаше на яхта, сега клипът има сюжет, в него е включен един от най-познатите български актьори Павел Попандов. И един мигач.

Според сценария на клипа Преслава удря мигача си, а “Павката” остранява повредата на чаша мастика.

Използвана е и най-култовата реплика (е малко изменена за нуждите на рекламата) на Катето Евро от “Оркестър без име” (може би Катя трябваше да си я патентова тази реплика)...”Една песен за ...” В случая за един счупен мигач.

Отговорът на другата мастика е...в дините.

В нейният рекламен клип действието се развива на плажа и двама левенти преследват русокосата мацка, носещи дини, привлечени като магнит от задните й части. И от дините, разбира се.

"Как са напращели..." казва единият, след като са настигнали блондинката на бара в плажно завдение. "И са сочни", отвръща Емилия.

Естествено става дума за дините, какво си помислихте.

След това се появява и втората звезда в клипа – Галена в ролята на барманка, сложила сутиен с динена декорация.

"Друго си е сезонът на дините", проронва единият от двамата, изкушени от дините мъже.

Всъщност сценарист и на двата конкурентни клипа е Генчо Генчев, бивш криейтив директор на "Белла България".

Той седи зад една от най-известните и запомнящи се реклами през последните години - "О, Пепи!" за кренвиршите "Леки".

В момента Генчев е част от екипа на продуцентската компания “СИА Адвъртайзинг” (същата, която продуцира БИГ Брадър, “Вкусно” на Ути Бъчваров и т.н.).

Според създателите на динената реклама, добрият вкус не е прекрачен, а всичко е въпрос на ирония и закачливост.

Рекламната кампания се върти от доста кратко време, за да бъдат направени изводи, дали посланието е прекалено сексуално и обидно.

Най-сигурният показател за това ще бъдат продажбите.

И ще се види дали мигачът или дините.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase