Започва втората фаза на националната информационна кампания за сексуална жизненост "Пламък за секс", инициирана от Байер България, съобщиха от ПР-екипа на фирмата.

Целта на програмата е да помогне на мъжете с еректилна дисфункция (ЕД), като им предостави информация за заболяването и улесни комуникацията лекар - пациент. Набор от информационни материали за ЕД, наречен "Опаковка с пламък", се разпространява чрез аптечната мрежа в цялата страна.

От ноември 2005 г. е активен и първият интернет сайт на български език, който е посветен изцяло на проблема еректилна дисфункция - на адрес www.erekcia.com . Там мъжете и техните партньорки могат да намерят данни за ЕД и нейното лечение, както и за други сексуални нарушения. В сайта има и специализирана информация за лекари и фармацевти, които представят най-новите проучвания в областта на ЕД.

Комуникацията по проблема вече се подкрепя и от телевизионен клип, който тръгна в национален ефир от началото на февруари. Продукцията е реализирана от "Глобъл филмс" с режисьор Маги Халваджиян.

Драматизацията на основното послание за сексуална жизненост на Байер "Когато страстта не може да чака. Улови мига." се базира на идеята за романтична вечеря, която се превръща в бурно еротично приключение. За ролите на страстната двойка режисьорът избира непрофесионални актьори с достатъчно освободено поведение пред камерата. Двамата герои са съпрузи и в реалния живот.

Проучванията показват, че всеки пети българин между 40 и 60 години страда от ЕД. Освен че засяга качеството на живот, обикновено тя е свързана със сериозно заболяване, което прави навременната консултация с лекар много важна. Повечето мъже не търсят специалист, защото смятат, че не може да им се помогне, а всъщност от появата на новите препарати за стимулиране на ерекцията ЕД вече е лечима.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase