Снимка: Pixabay

Животозастраховането е сложен бизнес, който обаче трябва да бъде представен към клиента по достъпен начин. С това предизвикателство са се заели модерните компании, които съзнават тежестта на регулаторните изисквания, но се стремят да се ръководят от нуждите на клиентите си.

Днес повечето сфери са зависими повече или по-малко от технологиите, а същевременно зависимостта от добрите кадри е по-голяма от всякога. Опитът показва определен стремеж на клиентите към по-бърз и лесен достъп до информацията, която отговаря на въпросите, които те си задават – не повече и не по-малко от това.

Въпреки добрите намерения в посока увеличаване на застрахователната култура в България и образоване на клиента, със сигурност затрупвамето на клиентите с излишно знание не е удачният ход. Поднесената информация следва да бъде адаптирана и освободена от специфична терминология, но същевременно изчерпателна, точна и конкретна.

Добрият застраховател е човек, който посреща нуждите и проблемите на клиентите си с разбиране и с искрено желание да помогне. Всяко бързо и адекватно решение дава, освен спокойствие и сигурност на клиента, и така желаното лично удовлетворение за всеки отдаден служител. Подобна мотивация не е присъща и на най-скъпоструващата система.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase