46

Странен

преди 6 години

Колт направил американците равни. А форд свободни..........ч.

45

Анонимен

преди 6 години

До Сетила се Мара...холандците нямат проблем с исляма, такъв както е в германия.холандските мюсюлмани са по-цивилизовани и не живеят в гета както при немците.да не говорим, че и са по-малко.освен това холандската полиция е на много по-високо ниво от немската, по-добре оборудвана, платена, и т.н.и не на последно място, културата на хората в холандия е по-висока от немската, а това се отразява и на мюсюлманската култура. там не могат да си позволяват нещата, които правят в германия.

44

в Албания

преди 6 години

Аааа колегите Албанци ще забранят дизеловите Мерцедеси и директно в бъдещето->на магаретата, като наште прадядовци!!

43

Анонимен

преди 6 години

Когато някой използва думата "Принципно". ..

42

Анонимен

преди 6 години

А КАМИЛИ за камиларите на социални помощи кога ще внасят?

41

Сетила се Мара...

преди 6 години

Холандското правителство ще направо най-добре ако вместо дизела и бензина забрани исляма, при това не от 2030 година, ами моментално!

40

пепи

преди 6 години

Ще.ама не и днеска

39

Анонимен

преди 6 години

В България не може да се проведе смислен разговор на тема стари и нови коли, както и за коли с различни двигатели. Винаги в такива разговори се намират едни, които ги обезмислят с използването на истинноподобни думи или фрази, като: барутници, печки, "Бай-*** иска", "купуват САМО коли от автоморгите на Европа" и т.н. В случая има някакво намерение, което не включва спирането от движение на дизеловите и бензиновите коли в Холандия.

38

Анонимен

преди 6 години

Принципно производството, експоатацията и унищожаването след време на колите с ел.двигатели е по-замърсяващо от това на колите с ДВГ, т.е. бензиновите и дизеловите. Холандците какво правят - изнасят голяма част от замърсяването извън Холандия в други държави, а при тях остава по-чистата част и някакви загубени псевдоеколози им викат браво. При това заглавието е лъжа - Холандия не спира тези коли, а само продажбата на нови такива, което е нещо много по-различно и поне 30 години след 2030-та ще си

37

До: Край

преди 6 години

А после? Да приготвяме ли екологично чистите конски впрягове?Ако не ги храним конете с ГМО ще си бъде най-екологичния транспорт на Земята!Единствените отпадъчни материали ще наторяват и облагородяват почвата!

36

Анонимен

преди 6 години

До Евгени. Научи правописа, бе човек!

35

Край

преди 6 години

Не бойте се за вас ще е задължително да купувате и карате барутници без катализатори докато и последната автоморга в Италия не се измете.

34

Анонимен

преди 6 години

Нищо, важното е, че няма да забраняват тревата и всички холандци ще са весели и щастливи!

33

Анонимен

преди 6 години

Щели да търсят заместители и алтернативни източници за отопляване на жилищните сгради ! Няма умни учени вече а за политиците абсурд.

32

Анонимен

преди 6 години

В ЕС, особено в Брюксел е пълно с лапачи на много кинти, които са *** космическо разстояние от живота който водим, пълно с фантасти - наивници, които щяха да изправят краставиците, да издължават чушките и правят ябълките квадратни. Търговията с горива прави милиарди печалби от които смучат цели правителства, мафията и силовите структури. Пълно е с наивници - фантасти. Малко да им се засегнат интересите и ще сме свидетели на странни изчезвания, смърт, взривявания. И какво ли още не.

31

До 29

преди 6 години

+++

30

Евгени

преди 6 години

Някои замислял лисее на къде ще тръгне арабската *** когато спрат да им изкопуват петрола щото пясък несе яде

29

Анонимен

преди 6 години

Има информация, че производството на батериите замърсява в пъти ДВГорене. Идеализирането на елдвигателите ще е проблем, който ще расте.

28

Анонимен

преди 6 години

Пълна простотия ако спрат колите с тези двигатели. Наивници много или някои точат зъби за големи печалби, хитреци. Това е като Брехита. Емоции, прибързано решение но възникват неочаквани проблеми. А тези проблеми никой не знае как да решава. И у нас точат зъби за големи печалби, високи такси или глоби. Преиграва се с двигателите на колите. Проблема е в централите с твърдо гориво, в отоплението с него. И всичко идва от лакомии в Брюксел, които са далече от реалните проблеми. 2030 е далече, не се

27

Аз

преди 6 години

Бе то никой няма да изпука от глад, защото петролът е суровина, от която се прави почти всичко, което ни заобикаля, не само гориво, и в бъдеще ще му се вдига цената още...А идеята на електричките е друга. Щом спре токът по някаква причина, спира транспортът... Магарето може да се храни с овес и трева и кризите не го ловят, бензин и нафта може да се складира, ама ток дръжки. Хората ще загубят контрола върху всичко, даже и колите няма да карат, а софтуер.