14

ПЕР 4 konsecionario

преди 13 години

*** ,,Роувър,, от давна фалира . Сега са собственост на БМВ. Но произвеждат само рез. части. Китаиски кокошкарник е ВОЛВО, ФОЛКСВАГЕН *** овца имат наи големият фелиал точно във КИТАИ. До десет години първите три компании ще са именно КИТАИСКИ абе царвул сед си на село и се не обаждаи бе

13

Анонимен

преди 13 години

не е 'собственост'... Wолво не е китайска кола.... : ))

12

до 4 и 6

преди 13 години

Наприме "Волво" е собственост на китайска компания.

11

Анонимен

преди 13 години

Не съм виждал в Европа китайски коли.... : ))

10

L.

преди 13 години

Най-сетне някой да прави производство както трябва!

9

Българин

преди 13 години

Всичко е бизнес бе *** ,ако стане зашто не-всички ще са на кяр.

8

roland

преди 13 години

А първата пратка с резервни части за тях.... шъ видим може и да няма

7

Салахадин

преди 13 години

50 000 годишно муахахахаа.Те "Ровър" не произвеждат толкоз бре:)Ех мечти мечти.Е няма крайно да оплювам.Но можеше да произвеждаме "Форд" например.А тези китайски кокошарници кой ще ги кара.Нали ще са с качество,като всичката им останала стока?:)

6

Ха ха

преди 13 години

Някой да знае китайска марка автомобили да се кара по европа

5

Станишка

преди 13 години

Някой знае ли дали в Китай има ***?

4

DeDe

преди 13 години

Някои държави правят германски,японски,американски коли .Продължаваме да натрупваме китайски,турски ,пакистански ,индииски ***.

3

Анонимен

преди 13 години

Дано успеят китайците.Досега булгаррено,москвич,ровер не се задържаха.Да видим китайското чудо дали ще пробие.

2

bigbadboy

преди 13 години

браво,ако това е истина е много добре!

1

айде

преди 13 години

почна сеучете китайски