15

Анонимен

преди 4 години

Вие сте в голяма грешка че немеца е скромен, работлив, дисциплиниран. Какви са тия лирични мечти. Немеца е егоист, изобщо не му пука за доброто на "стара европа" и гледа да забогатее тук и сега абсолютно върху главите на всички около него .Германия е капиталистическа държава ***. Само е маскирана като "цоциална"

14

Край

преди 4 години

Като разрешава да ти продават кола която вдига над разрешената скорост държавата уж ти смига - "карай бе законите не са за теб - ти си тарикат".Всъщност на теб ти смига на така пълни гушата на тези дето правят тези коли.

13

Анонимен

преди 4 години

Има доста хора които притежават и управляват мощни и луксозни автомобили и са много културни и възпитани.Покачването на мощностите на двигателите е по-скоро следствие на технологичният прогрес и част от печеливш бизнес които от своя страна осигурява прехрана и съществуване на доста хора.Например преди години Мерцедес-Бенц S клас е била с двигатели между 200 и 300 к.с.Хубаво де ама ако автомобилът е към 2 тона разни голфове астри и фокуси те правят да изглеждаш все едно се возиш на автобус.

12

Анонимен

преди 4 години

"В Германия средностатистическият купувач на автомобил е на 53 години."Като при нас едно време. Знаех си, че са прикрити комунисти германците .

11

Край

преди 4 години

В света има 7милиарда човека. почти половината вече могат да си позволят кола - ако това е малка икономична и екологична кола е едно ако това е СУВ от 3 тона с V 8 света няма да стане по-добър. хората няма да се различават вече по колите си.

10

Тръц

преди 4 години

Изкрейзване то е сигурно и неизбежно!

9

Анонимен

преди 4 години

Аре беги ве. Някакъв кравар отатък океана ще кара открита баничарка V12, 8 литра, а аз тука ще рътя със СМАРТ-че, щото да сме спасявали климата... знаеш ли кога?

8

Анонимен

преди 4 години

Които са били в Германия през 90-те знаят че немеца е праволинеен. След 2000-та нещата малко се промениха благодарение на нас Българите които ги открехнахме за много дяволъци. През 2010 започнаха същите тези праволинейните с нашите номера да се опитват да ни бъзикат но не им се отдаде. Но иначе ги научихме как се кара без да спазваш ограничения да не спират на пешеходна да си купуват видео без пари как се отварят автомати за цигари без ключ и как се кара с 250 у час. Напраихме го Хора.

7

ИСТИНАТА БОЛИ

преди 4 години

НЕ САМО СА НЕРАЗУМНИ А ВСЕ ПО АЛЧНИ ТОВА СА ДНЕШНИТЕ ГЕРМАНЦИ

6

Анонимен

преди 4 години

В момента на Земята се наблюдава поредното циклично изкрейзване, този път краят на света не е от идващия Апокалипсис, не е от края на календара на маите, а го носи пубертетът на Грета Туборг. Новата Орлеанска дева зачерта света, оцелял 4 милиарда години след Пермски и т.н. катастрофи, поради ..парникови емисии, ефектът от които е по-малък от изригването на само един древен вулкан. Хората явно имат нужда от стрес.

5

Край

преди 4 години

При положение че законно скоростта във света скоростта е ограничена на 120 -140 км./час. Защо не се ограничават колете на задължително на толкова е един въпрос който няма рационален отговор.

4

Край

преди 4 години

Германеца прави автомобили с които да се изразява социален статус - превъзходство и мачкане на тълпата. Само за това служат двигатели над 200 к.с. в брутален СУВ от 2-3 тона. Да продаваш кола която вдига 250 в държави в които е незаконно да се вдига над 140 е едно лицемерие. Философията за живата на японеца е друг - колата е средство да са придвижиш удобно и сравнително евтино.

3

Анонимен

преди 4 години

До 1Е, швабите никога няма да са номер 1, това е ясно.

2

Анонимен

преди 4 години

Какво купуват тия роби на труда...сигурно евтини Дачии...Повечето са обикновени наематели без собственост.

1

Василев

преди 4 години

Икономика и работни места не се създават с Бурканбанк, разумните хора като немците знаят за какво става на въпрос, става въпрос кой ще е номер едно в света!!!Агент Франки Бремър!ЦРУ!!!