20

Фармацевт

преди 5 години

Аз бих ви обяснил - като фармацевт, нещо от търговско гледище за лятно-зимно-джендърните гуми и сигурно ще бъда поне 90% прав, но се опасявам от сравнението с фармацията и затова ще се въздържа ;-)

19

Анонимен

преди 5 години

До ВескоЗимните гуми поради грайфера и други особености вдигат много шум. Летните са създадени за по-комфортно возене. От друга страна, ако караш зимни гуми през лятото, те напълно губят свойствата си при първия досег с асфалт с температура над 40 градуса. Т.е. още през май. Няма как да ги караш целогодишно и да вършат работа на следващата зима. Освен това много бързо ще се изтъркат. Летните са алтернативата.

18

Край

преди 5 години

Предимствата на всесезонната гума пред зимната1. на сухо категорично. на вода категорично /зимата карате основно на мокро/.2.на сняг /7-8 дни в годината/ зимните са по-добре когато са НОВИ обаче всесезонните гиизносвате за 3-4 г. а зимните и за 8-10 г. не можете да ги износите. 3.с всесезонните снега не ви изненадва НИКОГА даже да падне октомври 4.с всесезонните не се редите по опашки пролет/есен.

17

Веско

преди 5 години

"Зимните" гуми със сигурност имат малко по-добри показатели за сняг, но ако има лед са абсолютно безполезни. Последните две зими имах два случая с чисто нови зимни гуми, когато на лек накло колата просто се движеше където е води гравитацията. И въпреки това съм склонен да карам целогодишно със зимни гуми. Въпроса ми е за къв са направени летните?

16

Хм ...

преди 5 години

Аз през зимата не излизам извън СОФИЯ. През 2007 купих 7-годишно дизелово Поло на 100 хиляди, смених му предните с нови летни. Наскоро проверих грайферите - над 4 мм са. Годишно навъртам малко - 6-7 хиляди.Вече 11 години си карам така "всесезонно" с летните гуми без никакви проблеми. Засега ...

15

бай Шефьор

преди 5 години

НИкога не си сменям гумите преди да се покажат теловете. Но съм голям шофьор,това е тънката разлика от другите"карачи"

14

Край

преди 5 години

"Експертите" до е дин са свързани с търговията с гуми за това са готови да ви обяснят как трябва да сте и с гуми за мъгла и дневни и нощни гуми. Всичко написано горе се опровергава от тестовете. Истината е че ако колата ви е до 200 к.с. с предно и не живеете в Самоков/Чепларе/Смолян и не сте заклет скьор ви сте за ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ . Това са 80% от колите у нас.

13

ФРИЗЗ

преди 5 години

За формула-1 има и гуми за дъжд, и за сянка. Айде нема нужда.

12

Анонимен

преди 5 години

Гумите донякъде спасяват положението но ако задкормилното устройство има само две гънки в кратуната си и гуми с шипове да сложат няма да ги спасят. Автомобил в зимни условия в планински участък се кара на ниска предавка и без да се подава рязко газ. Колкото и да е почистен пътя има усойни места на които се заледява и се получава така наречения черен лед. На пръв поглед този лед не се вижда но като стъпите на него се пързаляте. Това много водачи го подценяват и се преобръщат по таван.

11

az

преди 5 години

За какво са ви зимни? Има 5 дена точно в годината, когато не става за каране с летни. И още 3 седмици, когато пътищата са почистени, но потеглянето от пряспата и спирането после са проблемни, но се кара по-принцип. Виж ако сте ***, дето трябва да ходят за лютеница извънградско, си требе зимна. Току виж стигнете до село, ама после не може да отлепите от там и се наложи да живеете дето сте родени. Голям срам а?

10

House M.D.

преди 5 години

Нокиан, Корморан или Йокохама - това е въпросът!Ваш: Хамлет

9

Уууу!

преди 5 години

Зависи къде кара човек и каква е зимата.Ако не е изчистен пътя и си с летни е опасно.Всесезонните са южни части на юг от Стара планина,за на север от нея си трябват зимни и вериги за проходите и навяванията.Но дори и с вериги да си,ако е много снега и колата опира с пода в него до там си!Лопата ринене,изтегляне от някой висок и мощен до изчистен път.

8

два автомобила

преди 5 години

Защо трябва да са задължителни зимните гуми, ако караш в сухо време над 20 градуса ноември-март ?

7

man

преди 5 години

всесезонните гуми са като джeндъpитe, неопределени. По-добре гума, по дизайн правена за условията в бг. Тук имаме силно изявен континентален климат - лятото е 40 градуса, зиме -20

6

Кривондел

преди 5 години

Всесезонните гуми са решение ако нямате амбиции да се врете из зимните преспи по планините втората и трета зима. Затова аз лично не ги ползвам, а давам много пари за смяна на гуми. За градска кола обаче бих пробвал всесеьонки на реномирана марка.

5

MaйMyнaтa

преди 5 години

До 2Модерниэираме се бе. А те с ква вида качеше Петрохан, с контакт или спорт?

4

БСП ВДИГА ЗАПЛАТИТЕЕ

преди 5 години

аз карам с летни втора ръка от гърция сега чакам БСП да дойде на власт и да ми даде пари да си купя нови зимни

3

Анонимен

преди 5 години

И аз все купувах зимни гуми до преди 3 години, взех че си купих чисто ново Субару и то си дойде с всесезонни гуми Геоландър, доволен съм и не смятам повече да си дам парите за зимни гуми. Следващия път просто ще взема качествени всесезонни на Мишлен или Конти.

2

Анонимен

преди 5 години

По времето на недоносения соц нямахме зимни гуми проверете в архивите. Такова животно не съществуваше. Карахме Москвичите Жигулите и Ладите с Българско производство гуми наречени Видинки. Къдее завода който ги произвеждаше от висококачествен каучук. Мутретата го бастисаха. Нали. За да внасяме изгорелите западняшки гуми трета употреба. Видинката се държеше превъзходно и в студ и в пек. С видинки съм катерил Петрохан посред зима. Тогава даже не чистеха пътищата ами си носехме в багажника лопати.

1

Морски тарикат

преди 5 години

Aз съм с ЛЕТНИ.Няма да пълня гушата на търговци и гумаджийници.Зимата почти не карам.