Подвеждащо заглавие. Не сме първи по нови коли или по нови коли на глава на населението, а по ръст на покупките на нови коли. 3000 нови коли на 6 милиона души население.
Другия проблем е чудовищната задлъжнялост на населението и по специално сред поколението Z- ет което тегли кредити за луксозен живот без да си дава сметка как ще връща парите
4500 в склада е възможно само при извънредни смени. Като човек, работил по такива места казвам. Не е невъзможно, но доста трябва да поработиш. Иначе да- 4500 за София е ниска заплата на студент в ИТ сектора с 2 години опит. Под 12к за София и млад кадърен човек е несериозно.
4500 вземат средно ниво склададжиите - разбирай простолюдието. Не е ли 5 цифрена заплатата, не ми го хвали!
И 5000 да ся това не ни прави първи. Не знам как си изопачавате статистиките за да излизате с гръмки заглавия, че най-бедните купуват най-много нови коли!
4500 за София си е средна заплата. Взимат я шофьорите вече. А човек със средна заплата никъде по света не може да кара подобен клас коли. Аз карам подобна кола нова, но доходът ми е толкова на няколко дена.
Нови коли караме до един от хитрите програмисти. Кой- Шкодичка за 80к, кой- Тесла, кой- последен модел Бенз ГЛЕ. Всеки според възможностите. Да имаш нова кола е доста по-евтино, отколкото изглежда. Нямам пари за дараци осма употреба, нямам и време за сервизи. С жена ми (тя не е хитър програмист, а хитър маркетинг експерт) от години караме нови автомобили среден клас по около 90к. Сменяме на 4 години с новия модел. Нито един проблем никога. Пускаме с 40% ОС и си караме кефа. Хитри сме. Бъди и ти.
Стига сте писали глупости у нас все има стотина хиляди души които могат да си купят нов автомобил и ако само една десета от тях решат да го направят поради мижавия ни % ставаме на първо място в ЕС.
Мит е, че сме най-бедните..Само погледнете цените в магазините, които са в пъти по-високи от тези в зап.европа, и щастливите българи, скъсващи се да пазаруват без да мрънкат....Пълно е с коли, каквито трудно можеш да видиш на запад...Жилищата на цени като във Виена, че и по-скъпи...Явно не е беден българина, просто 40%-50% от доходите не се декларират...
Така е но докато Европа се развиваше и печелеше ,ние строихме социализъм който накрая доведе през 1989 до икономически фалит!Бай Тошо призна ,,СоциализЪма се оказа едно недоносче",,Ние ви излъгахме" ......А после Виденов повтори фалита през 1997ма.,кило леща струваше 1,100лева и един хляб 500 ,какви коли какви пет лева ?!??
За какво ти е нова кола като старата върши абсолютно същата работа и струва 5-10 пъти по малко? От западна Европа към нас има постоянен поток на коли втора употреба. От хубави по хубави. Често разглеждам обявите и автокъщите и се изненадвам какви хубави коли се предлагат в днешно време. Повечето са неразличими от нови. Перфектни чисти интериори, външно перфектни няма ръжда, няма нищо. Боята лъщи като нова. Двигателите работят гладко. Навремето джамбазите вкарваха само разни бараки.
Българите сме световни шампиони по вайкане и хленчене!!! Кога сме били по добре в последните 75 години с три фалита на държавата от любимата БКП.
На мен пък, не ми пречат- нито тия, с новите, нито тия, със старите. Всеки има право, да кара такава кола, каквато му харесва!
Само дето тия дето си купуват нови коли у нас са 25-30% от населението, а в Европа средно са над 60%...
До 13.Хайде сега измишльотини! В България се карат над 1,5 млн.леки коли, но почти всички - трошки над 20-годишна възраст./Лъжа .Половината от аутопарка в България е 20 годишен .Не са почти всички трошки .Говориш неистини.
Най-бедни в ЕС, но сме първи по нови коли