На 15-20 годишно БМВ поддръжката е 3 пъти по-скъпа от нова Тойота! То ако е хубаво, няма да ти го продадат за без пари! Няма как автомобил, който е струвал 100 хиляди лева като нов, а ти го продават за 15 хиляди лева, да е читав. Като видя някоя S класа на газ с гуми за по 25 лева от ОЛХ, ми е ясно, че сме много далече от цивилизацията!
Еми, ти така си мислиш, но се радвай, че не си попаднал на човек като мен:)), който веднага ще пусне сигнал в НАП срещу теб, да видим откъде са ти тия пари:)).
По повод написаното, преди мен за горивата. Помня мой познат , беше 95 или 96 год, си пълнеше камиона с нафта, догоре, когато се връщаше от Гърция. Била по-скъпа, но в пъти по-качествена там. То и с бензина е така- има голяма разлика, между нашият и техният. Колкото до колите, питайте управниците, те какви коли карат- дали имат някоя над 5 години.
Точно за мерцедес не ми приказвай на, 3 години със износен колянов вал имам познат го е закачил в, сервиза си да гледат хората качеството на новите автомобиюи
Никаква ревизия няма да му направят. Нали приходите от РЗ и от всякакви странични дейности НАП ги наблюдава директно. Не си в сектора нямаш идея какво говориш. Около себе си почти нямам човек с кола за под 120к и на нито един не са правили ревизии, защото ни виждат приходите черно на бяло. Вече на бачкерите със заплата в плик ела да видиш какво става.
И колко двигателя си хвърлил на нов автомобил?! Масово служебните ни Фабии, Октавии и Голфове са на по 450-500 хиляди километра и се движат ежедневно!
Някои коли дори на 15-20 години не отстъпват на новите. Ако са поддържани педантично, разбира се. Има премиум модели на БМВ, Мерцедес и Ауди от началото на този век, които са поне на нивото на чисто нова Тойота да речем. За Дачия и тем подобни да не говорим... Наскоро сравнявах една много гледана БМВ 5-та серия с доста екстри от 2007-*** година с Тойота Корола Хибрид от магазина. Едната 15000 лева, другата 45000 лева. Винаги бих избрал БМВ-то, тъй като просто е по-добрата кола.
Докато с нова кола направя 200к км ще съм я сменил 4 пъти :) Това е и смисълът- голяма остатъчна стойност, сменяш с новия модел на 2-3-4 години и си живееш живота. Няма ремонти, евтино каско с нисък процент заряди новия автомобил и така нататък.
Да бе! Ше купиш Рейнч 2022 или друга класа и НАП няма да те проверят?! Разбира се, че ще ти направят ревизия да видят откъде аджеба имаш толкова мъни
А пътищата от колко години не са ремонтирани от 20 или 40 и ни пробутвате най мръсните горива
Само бих искал да попитам защо?! И аз имам почти нов RR Velar и никакъв НАП не ме е проверявал. Защо ли? Защото в ИТ сектора сме с честно платени данъци до стотинка и НАП го вижда. Мерси. Вече разни бачкатори, които отидат с парите в брой, спечелени под масата на черно, да купят някаква избушена бракма на 10 години, да му мислят. Тях ги проверява НАП.
теглете си кредит или лизинг и си купете за 3-4 години какво толкова. Само да кажа на хора които твърдят че нямат пари не вярвам, просто се стискат.
Няма по-добър автомобил от немския! Неслучайно най-много регистрирани автомобили у нас има от марките Фолксваген, Опел и Мерцедес! Време е обаче българина да се ориентира към по-нови автомобили, така че много по-добре е човек да си закупи нов малък автомобил от среден клас - Астра, Голф, Октавия, отколкото стара лимузина като S клас, която ще е 5 пъти по-скъпа за поддръжка! Всеки автомобил трябва да се поддържа с оригинални части и с нови гуми от висок клас!
Само нови автомобили караме от години, среден размер премиум клас. Никакви проблеми никога. По-евтино е да караш нов автомобил, ако щете вярвайте. Взимаш с 40% ОС и не ти дреме. Сменяш на всеки 3 години с новия модел.
Всяка втора кола у нас е над 20 години: Кои са най-караните автомобили у нас?