*** чел недочел пак се разпърдя, много му се иска немските коли да се продават на цената на корейските или руски буклуци, а съкращението е следствие на ОПТИМИЗАЦИЯТА НА ПРОИЗВОДСТВОТО, т.е. повече роботи, повече онлайн продажби, по-малко администрация и лентяй.
Немците продължават да се опитват да продават емблеми,било на БПВ,Мерцедес или Фолксваген. Да продават емблеми двойно поскъпо при сходно качество с другите световни производители. Дето се вика продават ни пържен въздух.
Мерцедес - китайски материали сглобени от турски работници, но на цена все едно всичко е немско, ама немско от едно време. Нема как да стане.
Простo прехвалените немски автомобили не се купуват вече в такъв мащаб. Хората разбраха голямата бутафория с немското качество. Принципа в света вече е: за еднакви пари получаваш еднакво качество, но немците не са го разбрали и цените им са двойни. Куцат продажбите, а не друго.
и кво се оказа от 50 години има Лада Нива и още няколко пъти по 50 ще я има а разни там БМВ Мерц айде заминават
Фолксваген, Мерцедес…. Как старата германска слава залязва