20

Край

преди 5 години

Грейт уол Волекс - 99 к.с. , 5годишна на 120хил. км. евро 5 с фабрична газ е 5-6 хил. ЛЕВА. С тая кола можеш да обиколиш България за един ден. Можеш да я паркираш навсякъде в града щото е компактна.*** ви не е престижно нали. Друго си е седмица на БМВ макар и девета употреба с 3л. дизелак без катализатор - много бега. Нафтата от Пешо машиниста и те така. Луксозна работа. Всички бедни сте диви и доста простовати - бедността ви е заслужена.

19

Gele

преди 5 години

До АнонименВиж сега, трябва да има добър градски транспорт и влакове. Ако влаковете като в чужбина, спазващи си графика доста хора ще си оставят колите за до работа. Проблема е, че нямаме по една, а по 2 на семейство защото без тях неможем или е много сложно поради липсата на добри опции. В малките градчета е отвратително, без кола нищо не можеш да направищ. Аз лично бих карал колело, но има глутници кучета... иначе казано за пореден път политиците ни представят бизнес предложение - нови коли

18

Gele

преди 5 години

До Анонименне е до племето, а до начин по-който ни се поднасят новините. Знаеш ли колко българи си сменяват турбото на колата с катализатора. Изобщо познаваш ли някой който да си е купил нов. Дори и да кажем само Евро 5 и нагоре да е мизата за внос на автомобил трябва да се следи какво става с колата в България. Нещо, което не се случва, технически преглед ако не минава на документи само то се гледа отгоре отгоре и набързо, че другия клиент чака. За какви деца и здраве говорим тук незнам.....

17

Анонимен

преди 5 години

Дори и да се внесат тези 10-15 годишни дизели, за тяхна сметка ще изчезнат и ще бъдат нарязани много от най-дъртите дараци от 90-те години които все още се движат по БГ пътищата. Така че пак ще е обновяване на автопарка. При положение, че почти всеки и сега има кола, няма как да се очаква осезаемо увеличение на броя на колите.

16

Анонимен

преди 5 години

Погледнете само коментарите.Просто племеВместо да мисли за здравето и това на децата си, предпочита да си вози дебелия КъЗ на продънени пушещи ламарини.

15

Bad company

преди 5 години

Прочетете внимателно пост 15 !!! Уникален е руския ***!!! Уникален ви думам!! Само той може да напише десет малоумия в три реда!!

14

Анонимен

преди 5 години

Тикволандия - гробището на Европа.Всеки селянин си купил 20-годишна печка и дошъл в София да трови децата ни.Рсзграден двор без закони и контрол.

13

Анонимен

преди 5 години

Двойните стандарти на запада не се ограничават само с износ на второ качесто храни за Източна Европа... Примерно когато се разгоря Дизелгейт, познайте къде САЩ си изхвърли негодните дизели. Точно така в Източна Европа и конкретно- Украйна.

12

Анонимен

преди 5 години

ПРОБЛЕМЪТ НЕ Е В КОЛИТЕ, ПРОБЛЕМЪТ Е В НИСКИТЕ ДАНЪЦИ И В НИСКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА.АКО БЕНЗИНЪТ И НАФТАТА СТАНАТ ПОНЕ 3 ЛЕВА, А ДАНЪКЪТ 1000 ЛЕВА , ВЪЗДУХЪТ ЩЕ СТАНЕ МНОГО ПО-ЧИСТ.

11

Анонимен

преди 5 години

Хайде поредната доза безумие! Годините на дизела, нямат реална връзка с това колко всъщност замърсява.Например 5г. мощен дизел с заминали катализатори, ще замърсява много повече от 20г с по малка кубатура и подменен катализатор.Западния клиент го направиха пациент, на който не обясниха, че за да подържа еко нормите, ще трябва да бърка дълбоко в джоба си, особено след 3- 5г (в връзка и с изминали км, естествено). Защо се разрешава продажба на неизправни по еко норми автомобили?

10

Анонимен

преди 5 години

До SharkАко трябва да бъдем реални в момента въздуха в 20 пъти по-чист отколкото преди 30 г.

9

Shark

преди 5 години

До Bad company.Не, не те трови баба ти Пена, защото отопление на дърва и *** има от векове, а замърсяването започна сравнително отскоро. И не са виновни на баба ти Пена дървата, а онези, които разрешиха изсичането на горите, което върви с пълна сила. Също и унищожаването на растителността по градовете, за да се удовлетворят със строежи ненаситните гърла на олигархията

8

Шафьор

преди 5 години

Нека е ТДИ и нека чади. Важното е че е икономично и евтино за поддръжка. Заврете си ТЕСЛите с цена за нова батерия от $8К отзаде!

7

Bad company

преди 5 години

Поредната статия с подтекст "Лошата Европа ни трови" . Всички се занимават с дизелите ама никой не споменава, че баба Пена дето се топли на сурови дърва и *** замърсява въздуха 100 пъти повече:)

6

Анонимен

преди 5 години

TОзи наш министър е много ***!Автомобилите да бъдели преоборудвани, преди да ги изнесат.....Как ще стане това, самият мотор е различен, различни катализатори, системи, окомплектовка!

5

До 3

преди 5 години

Ти умираш ли от рак? И ако да дали е от колите? Не вярвам, че имаш пари да си купиш кола под 5 години, която да става за каране и да има някакъв живот поне малко повече от гаранционния. И дори да имаш, това означава, че въобще не си в час как стои въпросът с по-голямата част от населението. Така че стига ръкомаха и си прави актив с думички на гърба на хора, които не са изцедени като петорно използван лимон, както е тук. Ланкало.

4

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3Дрънкаш глупости. В Румъния е забранен вноса до Евро 3. Евро 4 влиза от 2004-2005 г за разли1ните марки и модели.

3

Анонимен

преди 5 години

в Румъния забраниха вноса на втора ръка коли над 5 години и си решиха въпроса.а тук ще умираме от рак на целият дроб

2

шматка

преди 5 години

Немците да спрели износа.хахаТова не е ли проблем на вносителите.По редно е ние да спрем вноса ама със заплати 500-600евро кво ще правим не знам.

1

Анонимен

преди 5 години

Тия стари дизели за нашево брата са си направо нови така, че в действителност ще обновят автопарка у нас.