Какви глупости, наскоро шведите пуснаха експериментално електрически автобус. Ясно, че *** иска да си кара гоуфа на дизел, ама това не означава, че в развитите държави спят.
Друго е беспспорно според изследванията.Безспорно е, че когато в София е най-студено и когато наднорменото замърсяване е най-голямо, замърсяването от отоплението с твърдо гориво е около 13-14 пъти е около 13-14 пъти по-голямо от замърсяването заради МПС-тата. Безспорно е, че не колите са виновни за неизмитите улици и замърсяването от неизмитото си го има и заради движението на пешеходците, велосипедистите, каруците, детските колички, трамваите, тролеите, автобусите и другите МПС-та.
Най-вероятно не. Но тук става дума за масовите автомобили, които се продават - а именно личните леки коли. Освен това Мерцедес вече показаха електрически камион.
Най-накрая да спре да мирише на вкиснали банички. Писна ми от ***, които сипват какви ли не мазнотии в утрепаните си брички. Някои даже изкупуват старото олио от фритюрниците на ресторантите. Четох някъде, че така газовете стават още по-отровни.
До Анонимен 1Познайте къде ще се отидат всички тези 20% европейски дизеляци след 3 години. Пак ще ни глобяват за най-мръсен въздух.достатъчно е да забранят курниците над 20г и въздуха ще стане сълза
До Анонимен 10Безспорно отоплението на твърдо гориво замърсява не по-малко от автомобилите. Но праховите частици, които се вдигат във въздуха в резултат на движението на много автомобили по улиците също не е за пренебрегване. В случая значение има и факта, че улиците не се почистват. В крайна сметка всички дишаме мръсен въздух и спорим кое и по-по-най-
Много е еко, 20-годишен кошник дето гори 3 литра масло на 100 км и пуши повече от дизел... Няма що...Стига сте пиксали глупости.
Всичко което се говори последно време в България по темата Дизел, е с цел да се вдигнат данъците на тези автомобили. Коъто Ви казва друго, лъже най-нагло.
На мен ми се струва пък, че песента на анализаторите е изпята.Не знам какво си мислят, но от дизелово гориво печалбите са най-големи и едва ли някой ще ги пренебрегне.По тая логика да бяхме спрели да произвеждаме танкове, че убиват повече.
Мит е, че колите в България, са виновни за наднорменото замърсяване на въздуха, когато го има - най-вече през студените дни на декември и януари. В София замърсяването заради двигателите на моторните превозни средства е около 1/3 от допустимите норми.
Всъщност електрически коли замърсяват повече от дизеловите и бензиновите, но изнасят това по-голямо замърсяване извън градовете.Все пак странно ми звучи това за дизеловите, след като при колите по ЕВРО 6, дизеловите замърсяват по-малко от бензиновите.
Дизелът е много добро гориво, въпросът е да се конструират системи на впръскването му, които да изкарват най-добрите му качества.
Анализаторите са категорични: Песента на дизела е изпята!