Виззаа, разбира се че трябва да има повече паркинги (и сега има в центъра). Разбира се че трябва да има контрол. Но "ЦЕНТЪРЪТ ДА Е ЗАТВОРЕН ЗА ВЪНШНИ ЛИЦА" и "Кореняците над земята, приходящите под земята" са приказки от едно друго време. Сигурна ли си че баща ти е бил индустриалец или професор, а не партизанин? Както стана дума почти всеки е пътувал и видял така че приказките за безплатния, развит свят просто не са верни.
Обяснявам как е по света и как е редно да бъде! Малък ринг Алабин - Патриарха и Ботев - Раковска, затворено за външни лица, само живущи с винетка за първа кола безплатно или малко, а за втора скъпо. Строг контрол 24 часа и солени глоби. Около този ринг 10-а подземни или надземни паркинга за около 4-5 хил. коли при примерно 2 лв. час. Зелена зона скъпо надземно, примерно 5 лв. отново същата процедура с живущите. Всички приходящи се насочват към подземните паркинги, за нарушители солени глоби.
всеки се качил на таралясник - и кола имал! Ква кола е това и защо трябва да ми заема тротоара. Не може инвалид или детска количка да се движи там, където трябва, а се налага слизане на улицата, където пак те псуват!Крайно време беше да се вземат мерки...нали уж софия е европейска столица, или не е?
да взимаш пари за услуга, която не можеш да предоставиш, си има име в Наказателния кодекс. + 1
Какъв частен, баси ***!!???Така центъра ще стане Европейски, а мисля и такава столица сме - Европейска.Няма как да стане, защото парата която се прибира ще падне и ще влиза където трябва - за инфраструктура в Общината а не за *** крадливи като вас!Протести до сезиране на прокуратурата и пълен отчет на синята зона!
Аз съм ЗА новите правила. След като новите правила и такси не са по джоба на работещите в центъра (средна заплата 783 лева) то тогава - да не карат коли. като не ти по джоба не плащаш. Има метро. Струва 35 карта на месец. Няма нерви за паркиране, Евтино е и не се плаща гориво! Живеещите там - да се преброят колко хора са и да си паркират свободно и това е.
Визанке ***, така ще си направите частен център. това ли е целта?:)))) Е, нема как да стане, нали разбираш?
Обяснявам как е по света и как е редно да бъде!Малък ринг Алабин - Патриарха и Ботев - Раковска, затворено за външни лица, само живущи с винетка за първа кола безплатно или малко, а за втора скъпо. Строг контрол 24 часа и солени глоби. Около този ринг 10-а подземни или надземни паркинга за около 4-5 хил. коли при примерно 2 лв. час. Зелена зона скъпо надземно, примерно 5 лв. отново същата процедура с живущите. Всички приходящи се насочват към подземните паркинги, за нарушители солени глоби.
Защо в "зелената" зона, на Раковски, между Л. Каравелов и В. Левски, отсечката е безплатна за паркиране? Защото там, случайно, има клуб на ЕТ "герб" ли?
типичното за соца възпитание - живее в центъра и има кола - ууу капиталист - така му се пада, реститута му с реститут - на мене няма да ми стане по-добре, ама важното е него да го пре***6ат.
Трафика ще се намали, когато синята зона стане денонощна и с цена 5 лв. на час, а по кваталите 3 лв. на час. Така всеки, който ходи на кафе с кола, ще се отучи много бързо от този лош навик.
Пожарникарят: Мене па кво ме интересува синята зона? Аз си пърпорим с тигрите от Бистрица по цел ден с правителствения Еърбус, и то за сметка на данъкоплатците!
... представи си някой новоизлюпен виенчанин да иде да каже на някой потомствен такъв - продай си имота, щото аз се оправям по-добре от теб. И без това тоя имот е заслуга на дядо ти... :)и дали обществото във Виена ще се юрне като тукашните простаци да защитава новоизлюпения нахалник. Но, за десет години, може би си забелязал там нещо, което тук го няма или поне никой не го бръсне за слива. Традиции и култура, уважение към останалите, е те такива дреболии, нищо не значат
Обяснявам как е по света и как е редно да бъде! Малък ринг Алабин - Патриарха и Ботев - Раковска, затворено за външни лица, само живущи с винетка за първа кола безплатно или малко, а за втора скъпо. Строг контрол 24 часа и солени глоби. Около този ринг 10-а подземни или надземни паркинга за около 4-5 хил. коли при примерно 2 лв. час. Зелена зона скъпо надземно, примерно 5 лв. отново същата процедура с живущите. Всички приходящи се насочват към подземните паркинги, за нарушители солени глоби.
А имало но били частни, абе циркаджии - айде поразгледай гугъл как е по света и тогава ръси мозък. Аз във Виена учих и ми е добре позната, не ми се обеснявай като пале!
хмм, баща ми получава пенсия в размер на 149.87лв... според вас, колко от тях би могъл да отдели, за да плаща такса (било то и годишна) и да получи правото да паркира на улица, на която не може да се намери никакво, ама съвсем никакво място от сутрин до вечер. трудно подвижен е и колата му е необходима за да може да пазарува... и сега ми се налага да слушам коментарите на люлински бекове, пълни с идеи за гаражи, метро, пиене на скъпи кафета и т.н. да си бехте останали на село...
А иначе за нивото на българина, или поне този във форума, само ще отбележа, че все още някакви хора коментират притежанието на кола като "лукс" с архаичните от 1 в. въпроси в нормално развита Западна Европа "за какво ти е кола".След още няколко години мутро елит и затъпяване на масите очаквам да следват въпросите 'за какво са ви граждански права","компютър", и тн.
надявам се си даваш сметка колко е абсурдно да сравняваш малък град с центъра на столица. Сравнявай сравними неща. Затова дадох примера с Виена - населението й е почти колкото на София. В центъра на Виена надземни паркинги няма, изключая синята зона, а подземните са частни или на учреждения. Живея там от 10 г. и повярвай ми, имам пълната информация. Хайде поздрави и умната, ползвай гугъл за справки. И се дръж по-възпитано, няма да ти навреди
Парите проблема е че не влизат в общината, а в дебелите джобове на едни въшльовци.Ако влизаха в общината щеше да има изградени паркинги, а не боя!
1 млн. софиянци били срещу новата "синя зона"