Пълно невежество, ако твърдението беше, че разхода се увеличава с 1- 2 % бих се съгласил, но 0,01 % си е чисто перпетуммобиле! Затова сме на това дередже, защото ни лъжат още в парламента ! Защото ни управляват от 23 години, крайно некомпетнентни политици !dedenze.blog.bg/drugi/2012/07/04/evropa-prycna-nie-shte-se-.975766
Следващият закон, разбира се в името на нашата безопасност е: "Всички велосипедисти със застраховка Гражданска отговорност". Вече бяха изказани такива предложения (не се шегувам!)
МишиАми нормално. Лятото катастрофите и жертвите скачат до небесата. А ГЕРБ-ерската хунта губи гласоподаватели по този начин...
Задължително трябва да се кара на фарове, ЦЕЛОГОДИШНО. Точно за такива като някои от Вас. Писнало ми е в 6.30 сутринта в дъжд някой едвам да се вижда, но да не кара на фарове само щото било лято, или на извънградско, тръгваш да изпреварваш към 20.30 и виждаш на 50м от теб някой сивокафеникав в последният момент. С отлично зрение съм за протокола.Друго нещо, че ефективността на закона не идва от стойността на глобите, а от прилагането му към всички и винаги.
58В Дубай на всеки светофар има камера. Тук на светофари с камери произшествията са 1% от общите сигурно. А как стои въпроса на светофар без камера ? Редовна гледка - светва червено и минават поне 2 коли още. За София говоря.
Аз предлагам, освен фаровете, стоповете, аварийните и по една въртяща се лампа да сложиме, та България да заприлича окончателно на лунен пейзаж с луноходи.*** в НС как не се умориха да бълват простотия след простотия!Хора, които задниците от луксозните си коли не слизат, пишат закон за велосипедиста.А беше толкова лесно да направят закон за пътищата, в който да е записано кой е отговорен за качеството на пътната настилка, за почистените банкети, за осветеността, за знаците, маркиро
Аман от *** лобисти че и страхливци. Сега ще караме на лампи , след година ще искат и на клаксони че да не стават катастрофи. Некадърника ще бъде наказан на изборите.
Велосипедистите задължително със светлоотразителни жилетки каски наколенки застраховка живот ХАХАХА
Ей, тия коли да не са с разерите на въшки ве, че трябва да светнеш фарове за да ги забележат?! Целта е да се купуват крушки и акумолатори. Това е моето мнение.
В Дубай при преминаване на жълт сигнал автоматично 100? глоба. Нарушението се отчита от камера . На червено,автомобила се отнема за месец и глоба
-10Не ми пречат 2-3 часа. Обичам да пътувам .. дори предварително си правя маршрути и минавам от места където не съм. Имаме хубава родина и си заслужава да се види. Но има места където ограниченията са абсурдни. Повечето от тях са останали знаци след ремонтни дейности вече служат за хранилки на КАТ.
Някой може ли да даде поне един пример (статистика), в който да се казва - ето, след промяната на този и този член от закона за движение по пътищата резултата беше толкова % по-малко загинали, катастрофи, и т.н. Или само имитираме дейност в народното събрание и пълним гуши на монополи и олигарси.
Всеки се има право на мнение. От 3 години насам карам целогодишно на фарове, дори през деня. Разхода в повече компенсира спестените нерви. Ако беше толкова безмислено, нямаше новите автомобили да ги произвеждат и с дневни светлини.
Няма проблем - рент-а-кар-ът ще ти фактурира кола под наем за един месец плюс цената на принудителния паркинг - около 300 лева, плюс минимална глоба от 500 лева - по мои сметки се заформя една сумичка от минимум 3230 лева за кола от класа на Рено Клио...Ако искаш, можеш да си наемеш и бизнес клас за един месец....А, че законът е *** - да, съгласен съм. Също като това, което са гласували вчера - да не можеш да си продадеш имот или кола без документ от НАП, че си с платени здр. осигуровки
С 0.01% скача разходът за гориво, ако сме нонстоп на фарове