178

Анонимен

преди 4 месеца

До222 - Проблема е че държавата не може да осигури необходимото количество нови автомобили за подмяна на старите - Няма производство на коли в Българиа, а по шоурумовете на чуждестранните производители има по 1 брой от модел.Нали си представяте колко време ще се чака за нов автомобил, ако 1 милион притежатели на стари коли решат да ги подменят сега. За колко време мислят държавниците че могат да се справят с такава доставка .А санкции могат да се наложат едваслед като пазара бъде задоволен

177

Анонимен

преди 4 месеца

сглобката да се разкарат. НЕ СМЕЙТЕ ДА ПИПАТЕ ДАНЪЦИТЕ, А ПО-ДБРЕ СПРЕТЕ ДА КРАДЕТЕ

176

Анонимен

преди 4 месеца

Вече не се издържа тази пасмина, прекаляват. Всеки да се огледа и да види какви мениджъри назначиха навсякъде, кой от кой по не ставащ, но всички от частния бизнес и мачкат и унижават хората с пълна сила. Уволняват хора знаещи и можещи за да назначат техните. До сега не имало чак такава простотия. Инспекцията по труда никаква я няма, но сигурно и там са роднини. Да мръднат една пряка от тях на Веслец и ще открият много нередности и газене на закони.

175

Радослав

преди 4 месеца

До Стара бричка: а пътищата кога ще са като в Германия като искаш да се сравняваме с тях? А качеството на горивата? А държавата да следи дали частите отговарят на стандартите за които се предлагат? А градският транспорт дори в малките населени места да е със същото качество? А БДЖ да е с влакове набори на тези в немските железници? Като ще се мерим с някой, се мерим във всички параметри, а не само където ни изнася! А кога държавата ще реши проблемите с кражбата на шахти, катализатори и тн?

174

TDI

преди 4 месеца

Който е измислил този закон, нека Коледа 19 да го накаже.

173

Анонимен

преди 4 месеца

политиците искат окончателно да изпият кръвта на народа. Хората кара автомобили втора ръка защото нямат пари за нови. Направете заплатите като в Швейцария и ще караме само нови коли

172

Анонимен

преди 4 месеца

До Libre comme air - не чакай вдигане на оръжие от *** народ! И те го знаят и затова си правят каквото си искат.

171

Стара бричка

преди 4 месеца

До всички които искат да карат 20+ годишни леки автомобили: Ако смятате че успешно ще премите през годишните прегледи в Германия и други страни от ЕС, карайте ги със здраве. Но като знам "андрешковското" ви мислене няма как да дадете 4-5000 лв. За катализатор и ДПФ, тя колата не струва толкова. Ха ха ха , та гумите са по скъпи от колата на която ще ги монтирате.

170

Анонимен

преди 4 месеца

Чисто новата кола освен за престиж , за друго не виждам за какво е. Сега, ако работата ти и е свързана с пътуване е друго нещо. Иначе МПС 5-6 годишно, да го ползваш от време на време, става, може и малко по- старо.

169

Жададык

преди 4 месеца

Ми добре, 600% го направете, мамка ви.....Пак ще карам минимум 3 литра стар дизел. Дачиите за 300 лв.на месец и електрическите *** с 200 км. автономност за 250 000 си ги карайте със здраве и не ми ги предлагайте....

168

Анонимен

преди 4 месеца

Цените х3, данъците х2, дветото джудже прокурор, шиши премиер, гробаджийските калинки КС съдийки. Радвате се на много убава промяна едноклетъчно племе? Турете си и Божков за цар направо.

167

Радослав

преди 4 месеца

До 202: и пак се връщаме на казуса, че държавата вместо да реши проблема като затегне годишните прегледи, право дискриминация и слага всички под общ знаменател и ги наказва. А какво правим с 5 годишните талиги на мамините синчета които са с кюнец вместо катализатор, защото така талигата е по ръмжаща и става повече за сваляне на мадами, нищо, че дими като параход? Тях как ги махаме от пътя? А наркоманите и пияните? Хайде първо да оправим по смислените проблеми, какво ще кажеш?

166

Радослав

преди 4 месеца

До Нет: а имаме ли пътища за нови? Защото има населени места за който ти трябва танк, а не кола? Данъците са важна част, защото като плащаш нещо, то трябва насреща да получаваш адекватна услуга или стока! След като държавата не си изпълнява задължението да поддържа в изрядно състояние пътната инфраструктура и нейният автопарк, то с какво право ще гледа мен или другите? Да си изпълни първо тя задълженията! Като оправят пътищата с радост ще си взема нова кола, защото сегашните не са за нови коли!

165

Анонимен

преди 4 месеца

Каква е тая поредна смешка, а правят ли сметка какво ще стане с градския транспорт. Хайде всички тези умници да слезнат от служебните коли и да си се возят с личните електрически. Ние вече не искаме да им плащаме превоза. Полудяха.

164

Анонимен

преди 4 месеца

Е та да ви е честита"промяната"на Про100ватото нахилено коnИле и шайката му червени отрочета!!!

163

Кравар Евроатлантик

преди 4 месеца

За Бай *** нема по-голема тариклатлъщина и газария от това да си купи втора ръка германска кола (разбирай - пета ръка с превъртян километраж "само на 190хил") и да махне катализатора - щото нов е цифра. До тука хубаво, ама за какво се бута с тоя клозет в центъра на градовете?

162

Анонимен

преди 4 месеца

Е те това е пущината и промяна на прос100тичкото Кире и останалата шайка от червени отрочета,сиромасите да правят като вятъра,а нашТте Ора*червената олигархия*да пълни гушата!!

161

Мда

преди 4 месеца

50% от шофиращите сте негодни да карате кола!Като интелект, умения, манталитет! Много по евтино и ефективно ще е да се отнемат книжките на 50% от автоталибаните по пътищата!Така ще укапят и много от загнилите автомобили и пътищата ще станат по безопастни и въздуха по чист

160

Нет

преди 4 месеца

До 190 и Радко - абе умници,дянъците са една част от общата картина!Като ти вдигнат данъка,застраховката,техническия преглед,като ти думнат забрана да влизаш в София, Пловдив, Варна и като теглиш чертата да ти стане по изгодно да захвърлиш стария димящ курник, дето е опасен за всички и да си купиш нов,бюджетен автомобил, ама по екологичен и по безопасен!Ако всички си теглите чертата за парите дето сте хвърлили по дъртите бангии да кретат още по пътищата,че видите сума доста над за нова кола

159

Анонимен

преди 4 месеца

Ако България не може да задоволи подмяната на старите автомобили с нови тогава държавата да плаща данъците им. Я да видим колко нови автомобили произвежда годишно България