До222 - Проблема е че държавата не може да осигури необходимото количество нови автомобили за подмяна на старите - Няма производство на коли в Българиа, а по шоурумовете на чуждестранните производители има по 1 брой от модел.Нали си представяте колко време ще се чака за нов автомобил, ако 1 милион притежатели на стари коли решат да ги подменят сега. За колко време мислят държавниците че могат да се справят с такава доставка .А санкции могат да се наложат едваслед като пазара бъде задоволен
Вече не се издържа тази пасмина, прекаляват. Всеки да се огледа и да види какви мениджъри назначиха навсякъде, кой от кой по не ставащ, но всички от частния бизнес и мачкат и унижават хората с пълна сила. Уволняват хора знаещи и можещи за да назначат техните. До сега не имало чак такава простотия. Инспекцията по труда никаква я няма, но сигурно и там са роднини. Да мръднат една пряка от тях на Веслец и ще открият много нередности и газене на закони.
До Стара бричка: а пътищата кога ще са като в Германия като искаш да се сравняваме с тях? А качеството на горивата? А държавата да следи дали частите отговарят на стандартите за които се предлагат? А градският транспорт дори в малките населени места да е със същото качество? А БДЖ да е с влакове набори на тези в немските железници? Като ще се мерим с някой, се мерим във всички параметри, а не само където ни изнася! А кога държавата ще реши проблемите с кражбата на шахти, катализатори и тн?
политиците искат окончателно да изпият кръвта на народа. Хората кара автомобили втора ръка защото нямат пари за нови. Направете заплатите като в Швейцария и ще караме само нови коли
До Libre comme air - не чакай вдигане на оръжие от *** народ! И те го знаят и затова си правят каквото си искат.
До всички които искат да карат 20+ годишни леки автомобили: Ако смятате че успешно ще премите през годишните прегледи в Германия и други страни от ЕС, карайте ги със здраве. Но като знам "андрешковското" ви мислене няма как да дадете 4-5000 лв. За катализатор и ДПФ, тя колата не струва толкова. Ха ха ха , та гумите са по скъпи от колата на която ще ги монтирате.
Чисто новата кола освен за престиж , за друго не виждам за какво е. Сега, ако работата ти и е свързана с пътуване е друго нещо. Иначе МПС 5-6 годишно, да го ползваш от време на време, става, може и малко по- старо.
Ми добре, 600% го направете, мамка ви.....Пак ще карам минимум 3 литра стар дизел. Дачиите за 300 лв.на месец и електрическите *** с 200 км. автономност за 250 000 си ги карайте със здраве и не ми ги предлагайте....
Цените х3, данъците х2, дветото джудже прокурор, шиши премиер, гробаджийските калинки КС съдийки. Радвате се на много убава промяна едноклетъчно племе? Турете си и Божков за цар направо.
До 202: и пак се връщаме на казуса, че държавата вместо да реши проблема като затегне годишните прегледи, право дискриминация и слага всички под общ знаменател и ги наказва. А какво правим с 5 годишните талиги на мамините синчета които са с кюнец вместо катализатор, защото така талигата е по ръмжаща и става повече за сваляне на мадами, нищо, че дими като параход? Тях как ги махаме от пътя? А наркоманите и пияните? Хайде първо да оправим по смислените проблеми, какво ще кажеш?
До Нет: а имаме ли пътища за нови? Защото има населени места за който ти трябва танк, а не кола? Данъците са важна част, защото като плащаш нещо, то трябва насреща да получаваш адекватна услуга или стока! След като държавата не си изпълнява задължението да поддържа в изрядно състояние пътната инфраструктура и нейният автопарк, то с какво право ще гледа мен или другите? Да си изпълни първо тя задълженията! Като оправят пътищата с радост ще си взема нова кола, защото сегашните не са за нови коли!
Каква е тая поредна смешка, а правят ли сметка какво ще стане с градския транспорт. Хайде всички тези умници да слезнат от служебните коли и да си се возят с личните електрически. Ние вече не искаме да им плащаме превоза. Полудяха.
Е та да ви е честита"промяната"на Про100ватото нахилено коnИле и шайката му червени отрочета!!!
За Бай *** нема по-голема тариклатлъщина и газария от това да си купи втора ръка германска кола (разбирай - пета ръка с превъртян километраж "само на 190хил") и да махне катализатора - щото нов е цифра. До тука хубаво, ама за какво се бута с тоя клозет в центъра на градовете?
Е те това е пущината и промяна на прос100тичкото Кире и останалата шайка от червени отрочета,сиромасите да правят като вятъра,а нашТте Ора*червената олигархия*да пълни гушата!!
50% от шофиращите сте негодни да карате кола!Като интелект, умения, манталитет! Много по евтино и ефективно ще е да се отнемат книжките на 50% от автоталибаните по пътищата!Така ще укапят и много от загнилите автомобили и пътищата ще станат по безопастни и въздуха по чист
До 190 и Радко - абе умници,дянъците са една част от общата картина!Като ти вдигнат данъка,застраховката,техническия преглед,като ти думнат забрана да влизаш в София, Пловдив, Варна и като теглиш чертата да ти стане по изгодно да захвърлиш стария димящ курник, дето е опасен за всички и да си купиш нов,бюджетен автомобил, ама по екологичен и по безопасен!Ако всички си теглите чертата за парите дето сте хвърлили по дъртите бангии да кретат още по пътищата,че видите сума доста над за нова кола
Ако България не може да задоволи подмяната на старите автомобили с нови тогава държавата да плаща данъците им. Я да видим колко нови автомобили произвежда годишно България
Проектозакон предвижда: Близо 80% скок на данъците за стари автомобили