75

Тео

преди 4 години

Тази статия е написана много в страни от реалността! Немците купуват SUV точно, защото са практични! ОСНОВНАТА причина е простора. И какви са тия небивалици, че заемали 2-3 паркоместа. Тия дето са писали статията нормални ли са? Представете си семейство с две деца тръгва на пикник, ако едното е малко - количка, инвентар, тати да вземе грила, играчки - къде това в един Голф? Трябва ти минимум Туран. А колкото до плитките на онова нещо, само хора с нейния ментален проблем биха го направили!

74

анти грета

преди 4 години

На немците взе да им идва акъла. Истинските мъже избягаха в щатите, няма еконорми, взимаш си 8-мак, може даже два, пикап и лимузина. Улиците широки, къщета по 400кв с тераси и големи дворове. А меките китки у центъро на Геуропа живеят в 30кв, или карат колело или някои сандък 3 цилиндров и са много екошпеко. Живота е кратък и човек трябва да си угажда с луксозни стоки, който не му харесва да бяга в Уганда и да бере банани.

73

Анонимен

преди 4 години

каква е тая идиотщина СУВ?нито е вседеход,нето е минибус нито е нищо просто идиотска кола създадена за ***

72

Валентин Тодоров

преди 4 години

Нормални са.Да караш мускулеста кола,която харчи 5 галона на 100 км е пасивен бунт на нормален мъж срещу налаганите му ненормални догми.На много от нас ни писна да ни се казва,че да имаш собствено мнение,гордост,достойнство, "топки" ,да ядеш месо и прочие е ненормално и антиобществено.Апологетите на новите идеологии могат само да се радват,че бунтуването все още е пасивно.

71

Анонимен

преди 4 години

78, не разбирам каво искаш да кажеш...? Може би, че в София се карат само нови коли? С евро от пет нагоре? Едва ли искаш да кажеш подобна глyпост, *** знае ли човек. Та какво искаше да кажеш? Че в София няма прекалено много барутници ли? Извинявай, ама явно не живееш в София....

70

Анонимен

преди 4 години

Който веднъж се е качил на жип, с топ не можеш да го накараш да слезе на ниска кола.Удобното си е удобно.

69

Анонимен

преди 4 години

Джипът ми харчи колкото и обикновения седан и хечбек на същия производител и на тегло е даже по-лек от луксозния седан. Предимството на джипа е, че е по-висок и не опира при неравностите, през които ми се налага да минавам, затова и го купих. Иначе багажника му е по-малък от очакваното.

68

Анонимен

преди 4 години

МЛ-а е много изгодна кола, няма да се фърга, не си в час!

67

@72

преди 4 години

От шестимата мои познати в София, за които знам, че си купиха кола в последните 6 години, само един си купи употребявана кола на 7 години, а останалите си купиха нови коли. Казваш, че това е класика в жанра ...

66

До 68

преди 4 години

Важното е, че докато Ти обикаляш центъра, да гледаш и оценяваш, кой какво кара, ние караме жена ти и си траем... въртележка, *** не се вижда от тъмните стъкла

65

До 72

преди 4 години

Карал колата 5-6 години след като я купил и станала на 10-12 години. Или просто си е купил нова кола, която кара вече 10-15 години. В България не минаваме по 50-60 хиляди километра на година, както е в Италия.

64

Анонимен

преди 4 години

В София голям процент от автомобилите са джипове и се увеличават непрекъснато и скоро ще са половината коли движещи се по улиците. В последно време повечето мои познати си купуват джип. Очевидно не става дума за изфукване, а за необходимост от такава кола.

63

Анонимен

преди 4 години

64, кола на 11 години, купена "нов внос" вече е драматичен покойник! Това е класиката в жанра! На Горубляне на километража и пише 128 000 км! А иначе е минимум на три пъти по толкова. Това е климатична и финансова катастрофа.

62

Анонимен

преди 4 години

Хората купуват такава кола, каквато им трябва и толкова на брой коли в едно домакинство, колкото са им необходими. Статията не дава никакъв отговор защо на все повече хора им трябва джип, а въпроса с броя на колите изобщо не е засегнат. Вероятно се подразбира, че в Германия е нормално домакинството да притежава няколко коли. Преди 5 години прецених, че на моето семейство ни трябва джип и засега е така, а втора кола не ми трябва и предишната я продадох, въпреки че беше на 8 години - не ставаше.

61

Анонимен

преди 4 години

Абе хора в нашият реален свят в България електрическите автомобили са ужасно скъпи.Например 70-80 хиляди лева.Толкова струва нов Мерцедес (давам го за сравнение защото е луксозна и скъпа марка). Каква икономия,каква екология?То хубаво да сме екологични (спорно е колко е екологичен ел автомобилът) ама цената му е колкото на 3 малки джипа т-roc на vw. Май не е много икономично,а?

60

Анонимен

преди 4 години

Баце, забраих - пусни и снимка да я преценя дали си заслужава. А иначе ще я позная лесно. Такива кypници като МL отдавна в махлата никой не кара.

59

Анонимен

преди 4 години

На тази писаница и липсва основното - защо хората си купуват джип, а не някаква малка кола. Разбира се, че не става дума за показност, както се опитват да ни внушат. Джипът си има своите предимства и недостатъци, ни въпреки недостатъците, хората, които веднъж са се качили на джип, рядко се връщат към по-малка кола. Явно джипът е по-удобен.

58

Баце

преди 4 години

... и не забравяйте, че пернишкият голф ви ДЕБНЕ... и когато успее да ви засрещне, по-добре да сте с машина над 2т... Не е весело, но това са реалностите у нас!

57

До 55

преди 4 години

Казваш, че може нормални хора да си купят три коли чистак нови, а твоят трошляк няма място до блока. Хайде без използването на трошляк, таралясник и т.н., които специално за София се на практика неприложими - средна възраст на колите е 11 години, а на село си имат къща с двор и могат да си паркират в него повече от една кола.

56

Анонимен

преди 4 години

До тикотоДано не те хване ишиаса и лумбагото в тая сапунерка, защото мегачеп със сецнат кръст никаква работа не върши.