25

Слав Караславов

преди 4 години

Проф. Дуденхьофер е ценен като голям експерт в своята област, в интервюто пред ДВ той обаче посочва само един от проблемите за западането на отрасъла. Подкрепям становищата на някои от по-долу изказалите се колеги, че качеството на под слогана Made in Germany предлагания продукт все повече се отдалечава от представите на потребителя. Все по-често се налага автомобил. гиганти да връщат от пазара цели партиди за появили се дефекти. Един бивш президент на ФВ го грози затвор заради дизеловата афера

24

Анонимен

преди 4 години

До 22ОТ Голф 2 са произведени сигурно 60-70 милиона бройки.А от ладата колко? 2 милиона дали има?Та явно Светът не мисли като тебе. Което не значи, че твоето мнение не е важно...за тебе си.

23

Каршермен

преди 4 години

Според мен бъдещето е на каршеринга!

22

Ваш Баце

преди 4 години

Да ама пък изгряват българските автомобилостроители.

21

До 14

преди 4 години

Каршеринга няма да стане от раз. Постепенно. Днес много хора имат коли и няма смисъл от шеринга, но утре като се замислиш колко ползваш колата и колко плащаш за това ще видиш, че каршеринга е по-изгоден. Постепенно като се появяват повече коли за шеринг ще има и повече клиенти. В момента също имаш каршеринг, но се нарича рент а кар и не е много удобен. Въпреки това процъфтява. Авто производителите ще са принудинени да спрат продажбите на коли да започнат да ги шерват. В ИТ на това му викат Облак

20

до До 2-Сталин

преди 4 години

има нещо вярно в написаното от теб, но самите италианци са призналу че от всичките лицензни версии на фиат 124 в Испания, Турция, Ю Корея ,руската се оказва на добра. Между нова Лада 2106/7 и нов дървен голф 2, взимам ладата без да се замислям, все пак бъбреците не да за ден два. И друго от 10 години никой не произвежда класики в Толиати, там вече се разпорежда Рено/Дачия като Лада

19

гого

преди 4 години

нещо заглавието пак не отговаря на съдържанието. Това че някой се оптимизира какво общо има с тръпката на феновете на марката по магистралите....смеххх за кой ли път

18

Анонимен

преди 4 години

Дойде времето на тунингованите електрокари и затова. Скоро ще им дойде пак времето - ще трябва да пренасят батерии, че влаковете няма да смогват.

17

До 2-Сталин

преди 4 години

Жигули в Европа с името Лада Това е развален ФИАТ-124,кола на годината 1966 от Италия.Руснаците получиха лиценза през 1970 и почнаха да го произвеждат в гр.Толиати,та до днес. Ти на колко годинки си бе Сталин?

16

Анонимен

преди 4 години

До Асен ИлиевТочно тези дни си включих подгряването на седалките и ми беше много гот.Що си против него?Колата ми е за 800лв на месец.

15

Анонимен

преди 4 години

До ДончоТочно вчера гледах слушалки Sennheiser за 55990лв. Това преди или след поевтиняването е?Само ги гледах де. Но се почувствах поласкан, че Гугъл има добро мнение за мене и ми предлага такиви реклами. Лятото пък цяла седмица ми предлагаше яхти в ценовия диапазон 5-10 милиона евро.

14

aa

преди 4 години

дрън дрън та пляс. поредната криза започва, другото е Пи Ар технологии за баламурници

13

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 12Много го говорят каршеринга, ама нещо не вярвам да се случи.

12

Анонимен

преди 4 години

Kopeйcĸaтa Нуundа Еlесtrс ce гoтви дa пpoдaдe дъщepнoтo cи дpyжecтвo в Бългapия. Oт oфициaлнo cъoбщeниe нa ĸoмпaниятa дo мecтнaтa фoндoвa бopca cтaвa яcнo, чe дpyжecтвoтo иcĸa дa ce ocвoбoди oт вcичĸи aĸции нa пpoизвoдитeля нa тpaнcфopмaтopи и peгyлaтopи "Xюндaй Xeви Индъcтpиc Ko. Бългapия".

11

Дончо

преди 4 години

Немските Hi-Fi аудиофилски слушалки Sennheiser HD и Bayerdynamic DT също яко поевтиняха.

10

Анонимен

преди 4 години

големия пазар е Азия. А там немска кола е някаква екзотика.

9

Анонимен

преди 4 години

Много подвеждащо заглавие. Все едно само немските производители страдат от свиването на пазара. Всички страдат японци, корейци, французи и американци. Няма как колите да станат бързооборотни стоки и всяка година да си купуваш нова. Всички градове се задъхват от трафик. От друга страна идва поколение, което ще ползва предимно car sharing. След 20 години да притежаваш автомобил ще изглежда странно, защото ще можеш да си наемеш кола, която стои пред блока или офиса. Днес порше, утре рено, ...

8

Анонимен

преди 4 години

До СТАЛИНВсички продадени лади за 50 години са по-малко отколкото фолксваген продава за 1 година.Даже и русофилите не карат лада.ВАЗ дори в русия има под 10% пазарен дял.

7

Щерю

преди 4 години

Инженер бай Ганев тия немски брички може да ги прайй с вързани очи...

6

Ха, ха,ха,хааааааааа

преди 4 години

"Лада -нива " , ама нещо всеки бега на БМВ и Джип...ха,ха,хаааааааааа...Що така ,бе...?!Тя и "Ладата" не е руска впрочем...!