"България може да осигури кадри за завод на Volkswagen" !?!?!ХО-ХО-ХОА пък магарето може да роди котка.Поредната фалшива и манипулативна новина.Кого си мислите че лъжете бе СМЕШНИЦИииии?!?!?!
За пореден път статията така е написана, че не се разбра завод ли ще отваряме или ще пращаме пришълци на тяхна почва....
за жалост ново дипломиранитв инжинери у Бг са на мн ниско ниво. Слеф 2000 година матряла от ВУЗовете е кофти. Парите следват студента опорочи качеството на висшето образование.
представете си, че отворят завод тук - като почнат катастрофите с тия автомобили и тръгнат продажбите надолу, тогава да видим тия "кадри" от кол и от въже събирани дали ще са достатъчни. Той и Гришата Ганчев беше голям като отваряше фабриката на китайците, ама всички видяхме резултата - пълен провал
Какви кадри? Чистачки? Готвачки в стола? Озеленители на градинките в завода? Фактуристки? Ние един заварчик не можем да им осигурим. То даже мотокаристи няма! А пък тоя за какви инженери говори?!?! Ако фолксваген разчитат на нашите автомобилни инженери по-добре да не идват!
Квалификации и преквалифакиции са много скъпи и пълнят джоба само на професорите а после няма работа. Дуалното има смисъл за селското стопанство доячки, овчари и т.н. защото не могат да намерят кадри с ниски заплати и освен ученици или студенти с платено обучение от бизнеса, няма кой. Но пак искат пари защото и в чужбина е безплатно.
Кадри се обучавали в средните училища! Глупости! Прав е човека. Мога да го потвърдя, като инженер. Имаме кадри, при това смея да твърдя и доста подготвени. Проблема на е, че сме малък пазар. А Турция е 15 пъти по голям пазар. Това може да напиша в тяхна полза. От моя скромен опит смятам, че инженерите /разбира се има изключения/ са доста образовани. Работил съм с доста чужденци и имам наблюдения.
иска им се на някои хора да е в България завода, да вземат комисионни и да изнудват бизнеса. обещава се мило и драго, да видим дали немците са толкова глупави да се хванат на тия бръщолевения.
България може да осигури кадри за завод на Volkswagen