40

Анонимен

преди 5 години

Не бих си купил таралясник,честно и без пари не бих го взел.Защо сме такива *** не знам ,честно как може да купиш кола за 1000лв и да се качиш в нея,да засичаш,да газиш пешеходците,да паркираш в градинката,да гледаш от високо ,качил се на един ***.Български синдром

39

ВЪПРОС

преди 5 години

Пак има Двоен Стандарт в ЕС . Щом са забранени в Западна Европа , да ги забранят и в Източна Европа . Не сме втора ръка хора да дишаме отровните газове на Дизелите .И в тази Връзка - Кога ще забранят и ТИР-вете на дизел ?

38

Анонимен

преди 5 години

Първо се СЕТИХА и хванаха да легализират и сложат данък на ония *** играчките с изпарителите (е цигарите) които са на пазара от доста време .Сега се сетиха за втората употреба коли щото били се износили и вредели на природата. Ами че те и новите коли ползват бензин и тровят земята. Дайте да сменим на електомобили ,щом се мисли за природата .Ама тогава бензиновата мафия ще фалира нали ?

37

до хах

преди 5 години

Има услуга почистване на филтър Струва 200 лв и се прави веднъж на 5-10 години.Твърдят че постигат над 89-90 процента почистване.Са па никой не ни е виновен че масово са стиснати клошари и не им се дава пари за нищо ама им се кара наточен дизел с шест цилиндъра и 400 коня заради тунинга.Такива почиствания трябва да се правят задължително и да са законово нормирани.

36

Анонимен

преди 5 години

Интересна схема- немците вместо да си бракуват тракащите барутници, ни ги продават, след което ни размахват пръст колко мръсен ни бил въздуха и въвеждат забрани за въпросните автомобили да се движат по пътищата и.

35

Син Воин

преди 5 години

Абсолютни лицемери.Мислели за доброто на планетата и хората.А същите тези *** с всички сили се мъчат да направят камиони, коли и магазини в които да няма човешки персонал, тоест всички шафери, продавач-консултанти и тем подобни да станат излишни на тази планета.После идва ред и на другите.Подготвят ни за редуциране на населението, това е истината.

34

хах

преди 5 години

До АнонименБе не знам за мексико-бразилците. Бая запалим *** трябва да имат за цяла зима. Планини. Пък и тея *** не ги наричат твърдо гориво.За дизелите 3 неща ми правят впечатление в София.1. На червен светофар всичко трака около мен2. На зелен светофар, светофара не се види от дим3. В olx-a има 20 обяви за премахване на филтър за твърди частици (не влияе на турбото и "отваря" колата)Малко са дизелите (пък и не само) които могат реално да минат истински технически преглед в БГ

33

Химик

преди 5 години

Тези евростандарти са една голяма измама. Дори чисто новите дизели са много вредни, защото твърдите частици, които отделят са много по-малки и проникват по-лесно в тялото на човека.

32

Анонимен

преди 5 години

Защо преправяте думите така че да нямат смисъл?Хумор може би?

31

Анонимен

преди 5 години

В София колите изминават за година около 400-500 пъти по-малко километри на човек от населението, в сравнение с онези градове в ЕС, където били установили, че колите замърсявали значимо.

30

Анонимен

преди 5 години

До хахКой гори *** ли?Едни мексико-бразилци от тия българските.В София има към 150 хиляди от тях.Цели квартали чорафтета.И коне си имат и отпадъци палят.И всяка година нарастват стабилно с по няколко хиляди щот там празна жена няма.От когато и дойде до като спре да и идва през 9 месеца.. сещаш се нали.Никой не кара стар дизел.Тва е мит.Новите дизели са с турбина трудно се правят капризни са на гориво и са им скъпи частите.Освен тва крадско въобще не са икономични.Хората си карат на газ.

29

хах

преди 5 години

До АнонименЗащо говориш смехории. Дали ФПЧ във въздуха е 0.52(зиме) или 0.48(лято) все е мръсен. Във друга европейска столица бяха направили сметка че основния замърсител е от автомобилния транспорт. В София не знам кой се отоплява на твърдо гориво. Кой има работещи комини в апартамента си? И не е съвпадение че замърсяването е по-голямо откакто всички смениха автомобила на газ с дизелов такъв

28

Анонимен

преди 5 години

До КрайДруго ме притеснява с грейт уола.Не ми харесва че няма автоматик.Не ми харесва че ако ме удари челно някой наркоман или алкохолик ще ме прати в гробищата.Мерцедесът има 4 звезди на краш тест от 2003-та и 5 в по късните екземпляри.Което означава че ако автомобилът се блъсне с 64 км/ч в неподвижна солидна и твърда преграда водачът и пасажерите ще се отърват с малко стрес и уплаха.А с грейт уола ще останат без крака например щот двигателят ще се е преместил 40-50 см назад.Е тва ме притесняв

27

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 24Вие май не сте от София.

26

Анонимен

преди 5 години

Просто и в Бг трябва да забранят автонобилите преди 2003-та.Не за каране ами за внос и продажба.В интернет има хиляди обяви за автомобили на 15 години за 4-5 хиляди лева.Са като нямат 4 хиляди лева за автомобил ще джиткат с градски транспорт.Айде моля ви се.С аудитата 80 на по 35-40 години с първите астри от 88-*** мерцедес 124-ки.Още движат.

25

Анонимен

преди 5 години

Въздухът в София сега е около 10 пъти по-чист в сравнение с преди години, когато имаше работещи заводи и фабрики. Само през зимата отоплението на дърва, въглища, гуми и какво ли не, замърсява наднормено София с фини прахови частици. В това наднормено замърсяване дела на колите е под половин процент.

24

Анонимен

преди 5 години

До КрайОт всички възможни примери, ти даде Гуеуд Уоууу ....направо loooool!

23

Анонимен

преди 5 години

Добре са ви промили мозъците.В България колите никъде не са проблем за замърсяването на въздуха. Дизеловите коли по-малко замърсяват от бензиновите с изключение на азотните оксиди. Старите за Германия коли, са като нови за България. Така хората в България ще сменят 20-30-40 годишните си коли с 10-20 годишни.Проблемът с махнатите катализатори е в кражбите им и некадърността на МВР да спре кражбите на катализатори. 71650

22

Анонимен

преди 5 години

Средната в България е 450 евро. Средната в Германия е 2600 евро. До 25Ще го загубите тоя вот, вервай ми !

21

Анонимен

преди 5 години

Това ли е еврогейското бъдеща на България? - по цял ден само бежанци, стари коли, пак бежанци, мигранти, джентъри и.т.н.?