От догодина силно се надявам ГРОБ да има поне 30% по-малко на изборите и да отиде в историята. И аз мисля, че данък МПС е данък собственост, и трябва да е пропорционален на стойността на собствеността. А не за апартамент от 50 000 евро да се плащат 120 лв. данък, а да автомобил 4000 лв - 140 лв. данък. Второ, повечето стари коли коли са над 100 к.с., а това е над 100лв данък. Въобще не вярвам, че ще е само 30% увеличението, а както при минолото увеличение общините ще го вдигнат с до 100%.
Данъка на старите бараки, гражданската им отговорност, годишен технически преглед и т.н. трябва да стане достатъчно висок, за да се разкарат най-после от улици, градинки, поляни и т.н.!!!Никъде в конституцията не е гарантирано, че всеки ще има таралясник!Коли трябва да се карат от тези, които могат да си позволят наистина отговарящи на критериите за безопасност и екология, и които могат да си позволят да ги поддържат и обслужват както трябва!
България се управлява от мош еници.Няколко години лъжат, колко са еко и накрая увеличават данъците за всички.Уж за Евро 4 данъците щяха да се запазят, а за Евро 5 и особенно 6 да бъдат намалени.Накрая увеличават данъка на всички, а за Евро 6 уж ще намалят процента ,но общините ще го вдигнат.
кой да протестира от това овчество, хората наготово им бяха организирали протест, ама те пак не им хареса - дебели били, гастарбайтери, шофьори, грозни, беззъби. Кой чакате да дойде да се бори за живота ви, колеги, Леонардо Ди Каприо? Ще има да почакате
много хора предположихме, че с намаляването на еврофондовете, за да се връзва бюджета и поддържа потока към партийната касичка, ще се увеличи всичко. Е, за съжаление познахме
Щото всички са едни посредствени мижитурки, силни основно на думи на масата и в интернет форуми. Много са малко истински сериозните хора на които може да се разчита и които могат да вършат работа. Ако имаше достатъчно отговорни хора, а не лекенца дето само хленчат, не да нъка а много други неща щяха да са по-добре. Ама това е положението - страхливо простолюдие.
До Анонимен 53 : Как защо не е скочил ????? Защото населението на територията на Боко Харам е заспало и му харесва да бъде онождано и мандръсано без смазочни мат'риали !!!!
нищо еко няма в това решение, ясно е и на малките деца. Това което не е ясно е защо по дяволите никой не е скочил още щом засяга 2/3 от хората
Не са 30%, а 100-120% е увеличението за старите коли. Не знам как ги смятат тези 30%, но ако както предполагам, то увеличението за старите коли е още по-голямо - 130-156%, като общините могат и още да го увеличат.
Не с 30 %, а поне с 300 % трябва да скочи данъка за старите коли за да има някакъв ефект. Гръмки думи - шоково, драстично, рязко покачване на данъка - пълни глупости от 20 лв ще стане 26 лв - веднага ще откаже бай Иван от 20 годишния голф нали? Айде по трезво да гледаме на нещата а? Всеки накупил по 3 барутника от скрапта в Германия и ги паркирал пред блока в градинката и джафка тука че права имал и данъка му бил висок иначе приказва в западна европа че имало ред.
Моля, някой от предложилите промените, еколог, Лиляна Павлова, Бойко или някой изобщо да ми обясни и да ме убеди за:- Имам почти ретро автомобил - символ да германската индустрия (ФРГ) от 1989 година Mercedes-Benz W124, който разбира се по сегашните стандарти няма никакво 'EURO нещо си, който шофирам около 500-1000 km годишно, как така замърсява повече от един автомобил па макар и с последно EURO, който се кара ежедневно?!?Нали замърсителите трябва да плащат повече?
В тях е ножът, в тях е хлябът, че и политическата власт е в тях. Е няма начин да гласуват закон, с който да си бръкнат в джоба. Затова и няма мисъл за средна класа. Както каза един анализатор, днес България е малък остров от богаташи сред море от бедност.
От ЕС ще ни глобяват за наднорменото замърсяване през зимата с фини прахови частици от отоплението с твърдо гориво и сега се вихри имитация на дейност, че нещо се прави за по-чист въздух, като се одира още една кожа от най-бедните притежатели на коли. При наднормено замърсяване, делът на колите е под 1%, но .... колите били виновни.
Скок! Две трети от колите у нас – с 30% по-висок данък от догодина