Подкрепям идеята Г.О. да се прави на водача, така идеята за бонус/маус системата е приложима моментално.МВР винаги е можела да проверява кой,колко и какви нарушения е правил. Но за целта трябва да има политическа воля за решаване на проблемите в този оазис наречен Г.О. а таква явно няма поради ред лобисткокорупционни причини. Батака е пълен. Дори и при сегашната ситуация има *** изход. Г.О. въжаща само за България с ниска цена и такава която обхваща чужбина.
Бойко събира за унучетовече има 4 млрд. излишъкДо нова година дай боже 6 млрд. за негошест шест шести всички гербаждии викатшест шаест шестпиша ти шестдокато има овце в София така ще ешест
До 86 относно румънците с БГ регистрациите. Това ,че държавата е немущна безсилна или просто не иска да пресече схемите за източване на гаранционния фонд не е повод за вдигане цената на Г.О. Просто пак опираме до липса на работещи институции. Нали заради тези се промени закона и спират от движение МПС-та служебно?! Какво става ,какъв е резултата, разчети ,отчетност? Или щом някой застраховател изквичи променяме закона ,но какъв ще е резултата никой не е направил анализ!? Безумие и корупция!
До 95-ти който се смее ,че 20 евро са шок. Ами не са 20 ,а са 50 евро от началото на годината и да 135 евро са много при средна месечна заплата 400 евро. Говорим за над 35% овиличение от началото на годината, това ако не е шок здраве му кажи.
При липса на система където изрядните шофьори плащат по-малко, ако караш по-внимателно излиза че плащаш за другите. Затова аз винаги се стремя да карам много по-агресивно от другите. Също гледам да не блъскам лъскави коли, защото знам че имат каско и щетата не идва от ГО. Главно се целя по колоездачи и пешеходци, защото знам че компенсациите по човешки щети са в пъти високи.
За всички които мислят ,че автомобила е "лукс". Лукс може да е за някой в големия град където има развита транспортна система ,но за някой който живее в малко населено място е необходимост. Работа ,институции, лечебни заведения,магазини всичко е на м.а.й.ната си поради простата причина ,че където ги е имало вече са закрити и се пътува до близкия областен град. Транспорта в повечето случаи е 3-и пъти на ден ,а понякога дори и липсва. Такаче слезте на земята, не всеки ползва автомобила за разходки
ще умр ада се смея,20 евро било шоково увеличение,а 135 евро била скъпа застраховка,вие нормални ли сте,хахахахахахахахахахахахахахахахахахах,в *** шоково се увеличават единствено заплатите,постоянно им слагат по една нула
Като няма производство, така ще е. Глоби, данъци, такси, задължителни плащания и те така. Иначе бюджетът е на плюс 2 милиарда, които междувпрочем не са излишък, а са парите за нови машини в армията.
До ПеркоСещаш ли се, че точно децата и внуците на тези червени *** се чувствуват недосегаеми?
Като се събере дакък, годишен преглед и ГО става над левче на ден, а при мен почти 2 лв. Така че колата трябва да се кара всеки ден, иначе парите отиват на вятъра.
До до 70 ПеркоНе се притеснявай за моите сънища. Имам още две коли Москвич 407 и Москвич 403. Те се изкарват инцидентно, но кагато ги изкарвм и на тях плащам ГОТъй че ти внимавай какво сънуваш. От сън спомен няма. Вземи работи нещо
Ако пътувате от Русе за Букурещ ще видите,че 80% от колите са с българска регистрация, но се карат от румънци. Тези коли се водят български, но не идват в България за преглед, нямат наша гражданска. не плащат данък и като катастрофират плаща България. Това е една от причината за вдигане цената на гражданската.
"Гражданска отговорност" скочи отново – шоково. Ще има и още!