15

We

преди 6 години

Марийке, що се мъчиш в града?

14

Ха - ха

преди 6 години

Ми то най-евтините коли на ток са по 30 хиляди евро. Със средна заплата от 500 евро как да стане?

13

Така е

преди 6 години

До Анонимен България също развива алтернативи источници от вятър и слънце...Така е , ама я наприви справка да видиш че всичките тия " алтернативни " источници са обсебени от комунистите , дето предадоха соца. И слънцето и вятъра са само техни.Умни милионери , кво да правим.

12

БГ

преди 6 години

Колко често минавате над 350км за 1 ден?А за морето спокойно можеш да спреш някъде да хапнеш за 30мин и да заредиш колата с още 60-80%

11

Така е

преди 6 години

Спокойно , дизелови и бензинови двигатели ще има докато свят светува.

10

Тялото

преди 6 години

Статия пъслна с лъжливи факти и грешни изводи.- 1 Тесла се зарежда до 80% за 20 мин. Има конкурентни фирми обещаващи същото зареждане за 5 мин.- Сега коли са с 500км пробег. ще има 800км до 5 г по план изложен от самите производители.- Дори тока да идва от изкопаеми горива, ефективността е много по-висока от тази на дизел кола - Революция ще дойде от автономни коли, защото ще е по-евтино да се возиш на такси, отколкото да имаш кола. Колите на пътя ще намалеят няколко пъти.

9

Анонимен

преди 6 години

не знам... водородните автомобили май имат по-голямо бъдеще...

8

Бай Хой

преди 6 години

Науката е проблем за руснаците които са монополист на Българския пазар и всичко което не се купува тях е синоним на Мъки. Справка Топлофикация. Бензин. Мутри, Милиционери.

7

Анонимен

преди 6 години

Не е никак малко електромобилите да се използват само като градски коли из Европа, замърсяванията ще намалеят драстично.България също може да развива алтернативните източници на енергия-вятър и слънце не ни липсват и тук не виждам какъв е проблема.

6

Анонимен

преди 6 години

С риск да ме заподозрете в прокарване на конспиративни теории, ще кажа че много хора са вложили пари и докато не си ги възвърнат няма да има промяна. Ако се замислите ще се сетите , че светодиодите съществуват от както се помните , но трябваше първо да произведем милиарди крушки с тежки метали, да забраним най-екологичните до момента(с жичка), и още преди да се е наложило да сменим някоя енергоспестяваща, вече ни натискат да ги заменим с нови.

5

Анонимен

преди 6 години

Статията казва всичко! Само ще обобщя! Недорасли за производство и експлоатация на ел.мобили! Оказва се че замърсяването ще се увеличи вместо да се намали! Е в такъв случай кой има полза да ни правят на улави?

4

Анонимен

преди 6 години

"Проблем е и пробегът им - при някои модели той достига до 300 км, което означава, че трудно може да стигнеш до морето, например."Уоу ... Да, ако си от София. А за 90% от останалите градове, не е такъв проблем. Освен това. не знаем, как ще се развият технологийте. Един телефон имаше по 200 *** батерия, сега има такива с по 3200 *** батерия, а това, за период под 15 години. А има модлеи с пробег от 480 км.

3

Анонимен

преди 6 години

Поръчкова статия :)

2

diri

преди 6 години

След тази абсолютна глупост се отказах да дочета малоумната статия:"Друг проблем са големите товарни камиони, които към момента просто не могат да се откажат от дизеловите си двигатели, защото съществуващите електрически агрегати нямат достатъчно мощност."

1

Читател

преди 6 години

Електромобила си е и ще остане типично градска кола. Лек, с малки размери, без изисквания за високи скорости. Просто ще си заеме своята ниша и ще измести автомобилите от града.Самите автомобили ще продължат да се развиват като универсално превозно средство.