32

Анонимен

преди 6 години

Където има зона - синя или зелена, местата за паркиране намаляват. За това намаление плащаме на мутрите от бившото Паркинги и гаражи и парите потъват и нищо не стига до общината.

31

Анонимен

преди 6 години

Доста глупaво е да се мисли, че като има зелене зона, паркирането щяло да стане по-лесно. Напротив, по-трудно става и Борис Аврамов е съвсем прав - защо да плаща на самоковската *** за нещо, от което само ще стане по-лошо. Да се плаща на мафията, ако означава, че живееш в 21 век, то по-добре да не живеем в него.

30

До Край

преди 6 години

Написал си безмислици без връзка помежду им. Ред в паркирането е едно, а дали някъде ще се плаща за паркирането е нещо съвсем друго. Разбира се на *** им внушиха, че ред имало само ако се плаща за синя или зелена зона. Ти ако си си докарал "бангия" за 300 евро, каквото и да значи това, аз си купих колата чисто нова тази година и имам няколко гаража на различни места и разбира се и това няма никаква връзка с реда в паркирането, което е задължение на кмета, което Фандъкова не изпълнява.

29

Анонимен

преди 6 години

Борис Аврамов да заповяда в 21 век. Това, че се е родил в Лозенец, не означава, че всичко в живота трябва да му се поднася на тепсия. Света се променя и в този случай изпитвам леко задоволство, че сноба ще духа супата.

28

Край

преди 6 години

Няма друг РЕД освен ПЛАЩАНЕТО. Местата за паркиране са ограничен ресурс и той ще се потребява от този е склонен да плати най-много. А това че за 300 евра са ви докарали "нов внос" бангия от Италия и скоро ще ви искат по толко на месец за да я държите в града си е ваш проблем.

27

Ред, а не зона

преди 6 години

Не искам платени зони, а искам ред в паркирането. Фандъкова да си седне на дъто и да си свърши работата, а не да ни кара да плащаме на мафията за щяло и нещяло.

26

Истината

преди 6 години

Истината е, че от дълго време елементарно ни манипулират и почти всички се хванаха на въдицата. По закон кмета е отговорен за реда в паркирането на цялата територия на общината и синята и зелена зона нямат нищо общо с изискването по закон. И тук е манипулацията - успешно се внуши на повечето хора, че ред в паркирането има само там, където има зона и изманипулираните искат да има синя или зелена зона. Въпросът е, че няма кой да осъди Фандъкова, че не си изпълнява задълженията на кмет за ред в пар

25

Личната кола

преди 6 години

До Анонимен 10Със БДЖ-то ли да дойда?!

24

боНбата

преди 6 години

До Б 17Кукуригуууууууу.........................!!!

23

ТАКА ДЕ

преди 6 години

До КрайКрай,спри писаниците че санитарите идват.Мий дупангата и легай.

22

53460

преди 6 години

Най-добре е т.нар. реки в София да ги покрият и да станат паркинги. И без това само рзансат смрад и зарази. А като паркинги ще поемат огромен брой коли. С едни пари - две блага за града ни.

21

Край

преди 6 години

Знае ли някой за кола дето не е минала преглед. България е единствената държава дето регистрира откровена скрап като кола. *** били сме бедни за това - май повечко сме прости и не чак толко бедни.

20

Край

преди 6 години

Колите в София трябва да намалеят - града е задръстен, едва се движат колите, паркирани са навсякъде, въздуха ужасен. Свободни терени за паркинги почти няма.1. затягат се прегледите2. повсеместно платено паркиране САМО на законните места;3. качване на данъка за колите в десетки пъти;4. с парите от предните точки - СИЛЕН градски транспорт.Горните 4. нормалните народи са ги възприели за нас - не знам

19

До 22

преди 6 години

Разбира се, че ще има повече!Ще изчезнат:1. Тези, които имат работа за един час, но си държат колите там цял ден, докато се шляят,2. Тези, които биха могли да дойдат с метро, но понеже им излиза на една цена, си търкалят колата,3. Трошките, които не са в движение, но си стоят там от години,4. Наглите, паркиращи по тротоари и треви (те ще изчезнат заради засиления контрол, не заради плащането пер се)Само от раз се сещам за тия, сигурно има и други.Факт е, че в зоните има места!

18

Анонимен

преди 6 години

"За"!Не само в Лозенец! Вече и в Младост стана невъзможно да се паркира!В Бизнеспарка има метростанция, има и огромен многоетажен паркинг. Стои празен (защото се плащат някакви 2-3 лева на ден) и хиляди служители всеки ден запълват с колите си буквално всеки сантиметър свободна плочка или тревичка! Хората, които живеят там нямат никакъв шанс да паркират близо до дома си.Разбира се, че паркирането трябва да стане платено с преференциални цени за живущите там!

17

до 18

преди 6 години

Щe ти кажа пък аз какво видях в Будапеща. Трамваите се движат с около 60 км в час и са нещо страшно за гледане на виражите (имат и такива). Веднъж видях как някакъв беше спрял не на трамвайните релси, а близо до тях. Трамваят въобще не намили, отнесе нахалника като бръмбар сламка. Не зная какво е станало след това, но явно законът пази градския транспорти и нтересите на гражданите от някакъв си самонадеян нахалник, който си позволява да пречи. Тук е точно обратното.

16

до 17

преди 6 години

Именно, трябва да се сложи някакъв ред в паркирането. Било финансови прегради, било друго. Не може всеки да си спира където си иска, все едно че е на нивата си на село.Тук никой не се съобразява с другия, а няма и никакъв контрол и санкции за виновниците.Свидетел съм редовно на автомобили спрели на трамвайните релси, шофьорът слязъл да си купи цигари примерно, ватманът изнервен тропа, хората в трамвая негодуват. Оня необезпокояван се връща и показва среден пръст на ватмана.

15

опетков

преди 6 години

София открай време си беше пълна със селяни, дори и родените там. В цял свят в големите градове общините събират пари за пакиране в централните части. Може да се спасите само ако официално признаете София за село, каквото си според обитателите и е.

14

Анонимен

преди 6 години

Наистина като се замисля на хората от провинцията са им нужни коли за да дойдат до София, било на лекар, било по административни дела.Интересно на софиянци защо толкова много им се налага да имат коли, още повече че нямат и къде да ги паркират.

13

Анонимен

преди 6 години

Такова чудо, семейство да има по 4-5 автомобила има единствено в България. Може би е от комплексарщина, може от друго - не знам, но е факт.В нормалните държави, хората имат по един семеен автомобил. При това с катализатор задължително.Тука всеки който има 1 000 лв може да си купи някаква трошка и да си мисли че има кола. Освен това в град, в който има развит градски транспорт с малки интервали на движение, покриващ почти всички квартали, а освен това и метро, няма чак такава нужда от коли.