аре стига вече с това Хитрино бе, оляхте се. От 14 новини на предната страница 13 са такива. Наистина е лошо това което се случи но може ли три дни да слушаме сега само за това, нищо ли друго не се случва в тая държава.
Локомотивите на Булмаркет са серия 86 и 87. Като имат компютър за данни и управление. На единия модел данните от скоростомера се свалят с лаптоп, а на другия се записва на дискета. Капиш?
70 км/ч е прекалено висока скоорост за подобна композиция, особенно в район на гарата, съмнявам се че се е движил с толкова, освен ако не е имал проблем със спирачките
До 24Никой не говори за спиране на търговията, трябва да си има ред, ходи в Германия да видиш дали през деня ще видиш цистерна с гориво да се движи в някой град, като трябва да влезе в някое населено място спирта ги чакат, като получат резрешение тогава влизат за доставка
Сега ако Държавата си е на място да се построят нови къщи на потърпевшите да се види че Държавата мисли за своите Поданици.А който е виновен да си плати после,но хората трябва да бъдат обезпечени навреме а не като в Стражица,Бисер или Аспарухово.Говорим за 3..4 милиона лева толкова ли не могат да се отделят.Нямам думи.326 лева или там колкото бяха...Подигравка.
Не е това причината! Стрелките трябва да издържат такава скорост! Редовно влакове влизат в отклонение с такава скорост и нищо!
Че товара е опасен, е опасен. Но не може да се спре търговията и превоза на стоки. Яе спри всияки тирове, които превозват химикали и горива през градовете. Проблема не е в товара. Проблема е в неподдържаната инфраструктура. И докато никой чиновник не си поеме отговорността, такива трагедии ще продължава да има. Докато се позволява да се ползват релси, които от 15 години са за ремонт, а такъв не се прави - то виновните в затвора. Не трябва да има милост.
Както още вчера прогнозирах машинистът ще опере пешкира. Той, че кой друг ?!Щях да остана много изненадан, ако някой министър или собственика на фирмата превозвач Цеко Минев се окаже виновен.Бушончето ще изгърми и толкоз.Това е толкоз просто и логично !
До МнениеЕстественно че за опасни товари трябва винаги да се избират маршрути заобикалящи населените места, в Германия дори и за камионите с гориво им се налага да заобикалят населените места, има си специален режим за придвижвне
Стари влакове + стари релси (стара инфраструктура) + превишена скорост + некомпетентност = непредумишлено убийство за машиниста и съд за България в Страсбург
Как са засекли скоростта ?. На думи ?. В тия локомотиви има ли компютърна система ?. Съмнявам се.
До Анонимен 11 За опасните товари трябва да се изградят специални заобикалящи населеното място релси...Браво бе! Умник. Нинова ще те предложи за министър на транспорта.
Ами машиниста ще е виновен я, кой ще е виновен? Ако е карал с по-голяма скорост от разрешенето, ако е имал навика да краде и продава това което превозва, в този случай кой може да е виновен? То че и инфраструктурата е калпава е ясно. Не знаем истината за случая, каквото и да говорим трагедията си остава за ония които го изпитват на собствен гръб. Бъдете благодарни, че нещо не е гръмнало във вашия квартал.
До 10За товарна композиция от 2000 тона, 70 км/ч си е летене навсякъде по света, особенно в близост до населено място
Основения проблем е че се допуска подобни опасни товари да преминават през населени места, я си представете че на гарат е имало повече хора чакащи някой пътнически влак или още по-страшното имало е и пътнически влак
Влакът факла летял с 30 км/час над разрешеното в Хитрино