16

ортопед

преди 1 година

Днес, ако не владеете някой език, не го ползвайте, че се излагате.Auf Wiedersehen - главна буква трябва

15

Анонимен

преди 1 година

Мерцедес и БМВ са скърцащи брички в сравнение с китайските модели от същата класа.

14

BYD HAN 2023

преди 1 година

гугъл или ютюб - BYD HAN 2023 review - Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD.

13

Анонимен

преди 1 година

Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.

12

Анонимен

преди 1 година

Европейците скоро няма да имат пари за храна и отопление, какво остава за коли. Ще карат колела, хубави коли ще се продават и ще се карат в Русия и в Китай.

11

Анонимен

преди 1 година

Цените на литиевите батерии се увеличиха, съотвено и цените на елекртическите автомобили.

10

Анонимен

преди 1 година

Развитието на електрически батерии за автомобили на което разчита ЕС за въвеждането на електрокарите не се случва вече 20 години въпреки усилията.

9

Анонимен

преди 1 година

ЕС не разполага със суровини, материали и елементи за производсво на електрически автомобили и соларни панели. Всичко се внася от Китай.

8

Анонимен

преди 1 година

"VW трябва да пусне десет електрически модела до 2026 г., включително електрическа кола с батерии за под 25 000." - преди това VW трябва да пусне малки въглищни електронстанции за всяка "бензиностанция" или паркинг ъс зарядни и която може да се обслужва само от един човек.

7

Анонимен

преди 1 година

Нито Русия, нито Китай, нито Африка, нито Южна америка се връзват на дивотиите със зелените енергии и зеления преход. Китай също произвеждамного енергия от соларни панели, и от вятърни турбини, но само на места които са удобни за това, където има вятър и слънце и много площ, но това не е приоритет за тях.

6

Споко

преди 1 година

Споко, ЕС минава на соларни панели и вятърни перки и забранява бензиновите коли, всеки ще кара тесла и ще си я зарежда от соларката и енергията ще е без пари и няма да купуваме от Русия.

5

Анонимен

преди 1 година

То цялата VAG отива в миналото покрай Германия.

4

Анонимен

преди 1 година

Там е работата, че в Германия винаги може да бъде възстановено производството...

3

Голф 5

преди 1 година

Голф-овете наистина са и ще си останат емблема за евтин, здрав и мадеждвн автомобил. Вярно е, че и те имат своите "детски болести", но автомобилите на коя марка нямат такива? Имал съм всички модели от единичката до шестицата и ако сега се върна в младите си години, отново ще купя същите автомобили без да се замисля дори за миг.

2

Пепи

преди 1 година

Да бре да . Само два пъти да се увеличат електричките и цялата система ще забуксува . Всички бензиностанции ще са пълни с електрички , всички зарядни ще са заети и тока ще скочи 5 пъти .

1

Анонимен

преди 1 година

Ама то нема ток.