Само първите печелят. Всички си правят сметка, че ще зареждат безплатно, и "някога" ще избият цената на колата. В момента, когато станат масови, всички ще си плащат. И ще сънувате нафтата. Дори и в момента, ако плащате зареждането е сходно или по-скъпо. Среден разход е 12-20kWh на. 100km. Вижте цените примерно на ionity.eu, и то за план! Добавете огромните инвестиции, които трябва да се направят, и се включат в цената. Поскъпването във времето на ресурсите .. Ще се точи яка томахавка..
Само глyпак може да си купи електрическа кола. Искат да те убедят, че си нещо от елита, като караш боклyк за много пари.
Медианната заплата в България е бруто 440 евро (880 лв.). Което ще рече, че нето е някъде към 700 лв. Т. е. половината от хората в България взимат под 700 лв. на месец. Като сложим и мизерните пенсии на пенсионерите, се получава че болшинството от българите мизерстват. Като отивам на работа и доста от колегите на обедната почивка казват, че не се наяждат с храната която ядат. Мизерстващи работещи. България е страната с най-ниски доходи и пенсии в ЕС. Кога заплатите в България ще станат нормални?
Когато средната заплата е над 5 хиляди евро и не само това, когато има и подпомагане и инфраструктура.
Имам три автомобила, един 2002, един 2012 и един 2020... е познайте кой карам. Електромобили - кога измислят батерия която не тежи два тона за 20 км пробег.
Аз съм си доволен с мойта трошка. Ако продължи да ме слушка, както досега, тази година ще получи нови предни амортисьори и зареждане на климатичката.
Е, как бре, те са толкова достъпни. 30к лв. първоначална и по 1500 лв. вноска след това. Направо си е без пари за средния българин.
Да споменем и батериите, които са консуматив. Добиването на лития е свързано с изкопаване на огромни обеми земна маса. Екологичноста на тази електромобилна илюзия изчезва, ако добавим и батериите, които ще са нужни за жизнения цикъл на возилото.Новите реалности, ще приземят неуммните идей на евробюрократите. Много са филмирани, но реалноста ще центрира малките им мозъчета. Не става само с пропаганда, трябва и естествени науки да се знаят.
Тези коли са неприложими за българските условия. Прекалено скъпи са за българина. Няма къде да се зареждат освен вкъщи на трифазен ток цяла нощ. В сервизите няма кой да ги ремонтира. А да пътуваш на дълго междуградско е абсурд с електрическа кола. Това е постоянен стрес дали няма да те остави някъде. Трябва предварително да планираш маршрута и къде ще спираш и къде ще зареждаш. Кой иска да си създава такива проблеми? Човек свикнал да кара дизел никога не може да е доволен от електрическа кола
Никога няма да станат достъпни. В момента има криза за автомобили на много места по света. Новите са скъпи и за придобиване и за обслужване. А старите се изкупуват вече и хората не ги продават. Който сега си купи нещо здраво си го стяга и най вероятно никога няма да го продаде. След няколко години няма да има какво се купи. Нито ново нито старо. Хората просто не продават.
На тези зарядни, цената в момента е 90ст./KWh. За какво ми е електромобил, като гледат да те клатят навсякъде?
...когато фон Смолхаузен стане по-висок..Щуротии на кутии..Оня ден научих,че една млада дама си е поръчала "Тойота хибрид" за 55000 лв..Кое е "оригиналното"?..-Според производителя,колата може да измине 90 км на батерии,след което автоматично преминава на бензин и започва да зарежда батериите.....Е,питам аз:..-С КОЛКО ЩЕ СЕ УВЕЛИЧИ разхода на бензин,за да могат батериите да се заредят ?...Изобщо,нещата са "танто за кукуриго"...Решението е в РАЗУМНОТО,ОГРАНИЧЕНО търкаляне на автомобилите..
Кога електромобилите ще станат по-достъпни у нас?