24

Анонимен

преди 2 години

Га наредят началниците...

23

шаранчето

преди 2 години

Само първите печелят. Всички си правят сметка, че ще зареждат безплатно, и "някога" ще избият цената на колата. В момента, когато станат масови, всички ще си плащат. И ще сънувате нафтата. Дори и в момента, ако плащате зареждането е сходно или по-скъпо. Среден разход е 12-20kWh на. 100km. Вижте цените примерно на ionity.eu, и то за план! Добавете огромните инвестиции, които трябва да се направят, и се включат в цената. Поскъпването във времето на ресурсите .. Ще се точи яка томахавка..

22

Анонимен

преди 2 години

Само глyпак може да си купи електрическа кола. Искат да те убедят, че си нещо от елита, като караш боклyк за много пари.

21

Анонимен

преди 2 години

Медианната заплата в България е бруто 440 евро (880 лв.). Което ще рече, че нето е някъде към 700 лв. Т. е. половината от хората в България взимат под 700 лв. на месец. Като сложим и мизерните пенсии на пенсионерите, се получава че болшинството от българите мизерстват. Като отивам на работа и доста от колегите на обедната почивка казват, че не се наяждат с храната която ядат. Мизерстващи работещи. България е страната с най-ниски доходи и пенсии в ЕС. Кога заплатите в България ще станат нормални?

20

Анонимен

преди 2 години

Когато средната заплата е над 5 хиляди евро и не само това, когато има и подпомагане и инфраструктура.

19

Анонимен

преди 2 години

Имам три автомобила, един 2002, един 2012 и един 2020... е познайте кой карам. Електромобили - кога измислят батерия която не тежи два тона за 20 км пробег.

18

Грегориян Назасмян

преди 2 години

Аз съм си доволен с мойта трошка. Ако продължи да ме слушка, както досега, тази година ще получи нови предни амортисьори и зареждане на климатичката.

17

Га цъфнат

преди 2 години

акомулаторите.

16

w

преди 2 години

Електромобила не е проблем. Скоро купих такъв на детето - на батерии

15

Док

преди 2 години

Е, как бре, те са толкова достъпни. 30к лв. първоначална и по 1500 лв. вноска след това. Направо си е без пари за средния българин.

14

Истукан

преди 2 години

Ще станат достъпни като поевтинеят.

13

Анонимен

преди 2 години

Да споменем и батериите, които са консуматив. Добиването на лития е свързано с изкопаване на огромни обеми земна маса. Екологичноста на тази електромобилна илюзия изчезва, ако добавим и батериите, които ще са нужни за жизнения цикъл на возилото.Новите реалности, ще приземят неуммните идей на евробюрократите. Много са филмирани, но реалноста ще центрира малките им мозъчета. Не става само с пропаганда, трябва и естествени науки да се знаят.

12

Анонимен

преди 2 години

Тези коли са неприложими за българските условия. Прекалено скъпи са за българина. Няма къде да се зареждат освен вкъщи на трифазен ток цяла нощ. В сервизите няма кой да ги ремонтира. А да пътуваш на дълго междуградско е абсурд с електрическа кола. Това е постоянен стрес дали няма да те остави някъде. Трябва предварително да планираш маршрута и къде ще спираш и къде ще зареждаш. Кой иска да си създава такива проблеми? Човек свикнал да кара дизел никога не може да е доволен от електрическа кола

11

Никога

преди 2 години

Имало ги е през 60-те като електрокари по заводи и големи магазини.

10

Никога.

преди 2 години

Никога няма да станат достъпни. В момента има криза за автомобили на много места по света. Новите са скъпи и за придобиване и за обслужване. А старите се изкупуват вече и хората не ги продават. Който сега си купи нещо здраво си го стяга и най вероятно никога няма да го продаде. След няколко години няма да има какво се купи. Нито ново нито старо. Хората просто не продават.

9

Гошо

преди 2 години

На тези зарядни, цената в момента е 90ст./KWh. За какво ми е електромобил, като гледат да те клатят навсякъде?

8

ПроСоТо

преди 2 години

та както казва Остап Бендер:..-"Автомобила не е разкош,а превозно средство"..

7

ПроСоТо

преди 2 години

...когато фон Смолхаузен стане по-висок..Щуротии на кутии..Оня ден научих,че една млада дама си е поръчала "Тойота хибрид" за 55000 лв..Кое е "оригиналното"?..-Според производителя,колата може да измине 90 км на батерии,след което автоматично преминава на бензин и започва да зарежда батериите.....Е,питам аз:..-С КОЛКО ЩЕ СЕ УВЕЛИЧИ разхода на бензин,за да могат батериите да се заредят ?...Изобщо,нещата са "танто за кукуриго"...Решението е в РАЗУМНОТО,ОГРАНИЧЕНО търкаляне на автомобилите..

6

пх

преди 2 години

При тази цена на електричеството, само след като открият нов енергоизточник! -)))))))

5

Анонимен

преди 2 години

След около 50 години!