Жалко за жертвите. Причината за ПТП-то обаче е тази, че са изключили фаровете на колите (нали спасяват живот през деня)! Ето защо драги шофьори, винаги оставяйте фаровете да светят - ама на паркинг, ама в сервиз ... няма значение къде - да светят денонощно ! Иначе - я камион, я автобус, я ниско прелитащ самолет ... все ще те изчеластрят и ... белята е готова!
тоягата. Пътували сме на около 1000 км. в Турция и нито веднъж не видяхме и следи от катастрофи.Едва ли е било случайно. Ама бяхме предупредени, че там правилата са задължителни.И там стъпват по терлички. Влязат ли обаче в нашенска територия ,започва башибозушкото каране. Що ли е така?
При такова ПТП законът казва, че полиция не се вика, а се преместват колите да не пречат и се попълва двустранен протокол. Точно това са направили и тези хора.
Очевидно българите сме спазили закона, а чужденецът шофьор не го е спазил и хората са загинали.
Къде са отбили в дясно като там има мантинели и от двете страни. Нищо не е трябвало да правят според теб, да се разхождат по платното около колите е било очевидно най-разумното и то се вижда докъде са я докарли. Ако се бяха отдалечили до идването на полицията, а не да си броят счупените мигачи сега щяха да са живи и здрави. Да почиват в мир и тежко сега на шофьора на автобуса .... ще го разкарват по съдилища.
Чл. 124. Водач на моторно превозно средство, който не е участник в пътнотранспортно произшествие, когато пристигне на мястото на произшествието, съобразно необходимостта е длъжен:1. да вземе мерки за осигуряване безопасността на движението и да окаже помощ на пострадалите, ако това не представлява опасност за него;
б) ако между участниците в произшествието има съгласие относно обстоятелствата, свързани с него, те преместват превозните средства, така че да не възпрепятстват движението и попълват своите данни в двустранен констативен протокол за пътнотранспортното произшествие;
Поведение при пътнотранспортно произшествиеЧл. 123. (1) Водачът на пътно превозно средство, който е участник в пътнотранспортно произшествие, е длъжен:1. без да създава опасност за движението по пътя, да спре, за да установи какви са последиците от произшествието;...3. когато при произшествието са причинени само имуществени вреди:а) да окаже съдействие за установяване на вредите от произшествието;б)
До Факт...Страшно слаби шофьори са. Правят по 20-30 пъти повече катастрофи от българите....+++++++++++++++++Имаш ли статистика за жертвите по пътищата в България и Турция ?
Цитат: Тримата водачи отбили вдясно от пътя, в банкета, за да не пречат на движението. ...Шофьорът на автобуса ударил една от спрелите коли, помел и двама от водачите - мъж и жена, които загинали на място.*Според форумните умници е трябвало да зарежат колите и през глава да бягат далеч от пътя. Истината е, че чужденците са некадърни шофьори, най-опасните шофьори по пътищата на България и това не са само турците, а всички чужденци. Знае се как може да се справим с опасните шофьори - санкция з
Това е класическа ситуация , гледал съм съм много такива клипове от Русия - ударят се две коли , излизат 10 човек на пътя да гледат какви щети има и някой тир ги насмита отзад Бъдете умни в такива ситуации - бягайте настрани
Важното е че фаровете светят през деня, трошките на газ са с нови талони и риванола в аптечката е в срок на годност.
Този път е тесен и почти няма банкети. Къде са отбили, че ми стана интересно. Едвали са сложили и триъгълник на препоръчителната дистанция. За жилетки и аварийни стветлини да не говорим. Възможно е автобуса да е бил в дясна лента с 80 км. и ако са го изпреварвали в този момент в лява е нямало как да ги заобиколи и ги е помел. Каква работа имат да се въртят около колите преди да дойде полицейска кола с буркани и отбие трафика. Прескачат мантинелата и чакат в храстите. Сега белята станала :(
До ДртПрчПръче, тези са по-богати от нашенските и ще продължат да си минават, даже и ще се увеличат.
За жалост 90% от българските шофьори са невежи и познават в най-добрия случай 3 основни знака СТОП - ПРЕДИМСТВО (този най-обичат и бранят) и евентуално ПРЕСИЧАНЕ НА ПЪТ С ПРЕДИМСТВО. Останалите указателни знаци както и всички правила за обезопасяване на аварирал автомобил и катастрофа са им тъмна Индия. Спират в аварийна да пикаят насред магистралата, аварират и слагат триъгълника на 5 метра зад колата, а те самите се облягат на багажника и чакат някой ТИР да ги помете. Лека им пръст :(
Това е много опасна ситуация - да се въртиш около колите след инцидент Веднага жилетките и настрани , да не ви пометат други коли
Двама загинаха - турски автобус помете шофьори на пътя