Бързат да се хващат з бетериите, без да помислят хубаво. Има и други алтернативи за електрически автомобили, без батерии. От много бтрзане да печелят пари ще ос***ат планетата с непотребни батерии.
Из нета са публикувани доста статии, в които се казва, че Тесла Моторс според отчетите си за 2018 е на ръба на фалита.
шЕ ИМА масови фалити.ТЕЗ ПРОДУКЦИОН - ЕЛ.КОЛИТЕ, БИОХРАНИТЕ И ИСКУСТВЕНИА ИНТЕЛЕКТ - СА псевдопродукти по дизайн на шепа богаташиот поколения. коит дори се имат за безсмъртни и концентрират ного пари. Та, тез "иновации" обслужват техниа кеф, но се неприложими на МАСОВИЯ ПАЗАР. ЧОВЕКОБРОЙКАТА ими други нужди и желаниа.ЕЛКОЛИТЕ ***.
Статията не засяга истинските факти.Ел коли ще станат интересни когато не са на батерии , а на алтернативно евтино гориво като водород или ток от студен ядрен синтез.Хората няма да плащат скъпо за нещо , което на студено няма да тръгне, а смяна на батерията ще е колкото половината кола , че и повече, а и ток с туба не можеш да пренесеш.Много са минусите и засега никой не работи по изкарване на истински интересна кола, а се опитват да помолят лесни пари от батерии.
Всички обещават, планират и какво ли още не, а Тесла кротко си произвежда и не смогва защото има много заявки. За Тесла се чака като за Лада по времето на бай Тошо.Петролните компании се опитват по всякакъв начин да си запазят бизнеса... Ако караме само електрички този отрасъл на практика ще умре...Посъщия начин производителите на цигари обясняват колко са лоши електронните цигари... Един вид, пушете нормални цигари, че от електронните умряха 3 човека..
За сметка на това им абум на ел.тротинетки. Под път и над път всякакви верси 100 пъти по евтини и най-бързия градски транспорт в голямата бутаница в пиковите часове.
Компаниите губят от ел. автомобилите. Защо продължават?