95

ТлъстиШопари

преди 4 години

Ами като си 185 см и си 120 кила, каква кола да си купиш?Очевидно е, че в Опел Корса няма да се нахлузиш без мъки! Всяко следващо поколение е 5-20 кила по-дебело от предходното на същата възраст. Нормално е и размера на колите да расте!

94

Анонимен

преди 4 години

Европейците са отговорни за много повече от 9% от емисиите! Защо? Защото те потребяват продукта от изнесените извън Европа мpъcни производства, и последните съществуват благодарение на пазара, значителна част от който са европейците. Як еврофалш! А за подробности като висока смъртност в държавите "фабрики", ползване на детски труд и др., даже и дума не се отваря!

93

Анонимен

преди 4 години

Европейците са отговорни само за 9% от световните въглеродни емисии. И да тръгнат пеш, за останалите 91% никой не поема отговорност да направи нещо в близко време! Прави са германците да протестират срещу безмислените рестрикции само за тях, при положение че това изобщо не решава проблема в световен план.

92

Анонимен

преди 4 години

Тео аре спри да пишеш глyпоcти и да се обясняваш, че то е е така, "ама не е баш така", ама то видиш ли, прагматизъм, ама не е прагматизъм... Ти четеш ли какво си написал преди да го пуснеш?

91

Факт!

преди 4 години

Виж че в градовете не се диша вече бе осмак бла бла.Само тексас е по голем от целият ЕС.Бълха ги ухапала.В Европа е тясно и смътдящо

90

Анонимен

преди 4 години

Няма по-големи лицемери от немците. В Германия градският транспорт и железопътният транспорт са супер скъпи. На дълги отсечки често е по-евтино със самолет отколкото с влак. Има преки държавни стимули да живееш по-далече от работното място (Pendlerpauschale). Натискат за това да забраняват старите коли не защото им пука за климата, а защото искат да продават коли. Миналата криза раздаваха пари за покупка на нова кола. Уж за опазване на климата. Лъжи и лицемерство.

89

Квебек

преди 4 години

Да подкрепя Онтарио!За зимата е най-юбаво голем камьон!За лятото е за други коли.

88

Teo

преди 4 години

До До ТеоКакто навсякъде, има места, където има ограничение на скоростта. Но по правило по немските магистрали НЯМА ограничение на скоростта. Където има е указано със знаци. Но в повечето случаи НЯМА! На хора, които не са стъпвали на немска територия няма смисъл да обяснявам. Шофьори на тирове и без това не ги интересува - те карат до 100 километра в час! А немеца, точно защото е прагматичен си купува коли от този сегмент! СЮВ или миниван е перфектната средностатистическа кола!

87

Анонимен

преди 4 години

Българинът пък, напук на климата, купува коли с все по-голям пробег. Демек все по-издyxaли. И като чета коментарите, изглежда се гордее с това.

86

онтарио

преди 4 години

Странна европейска логика и стереотипи. "Тъпите" северноамериканци карат такива коли по следните съображения:- голямата кола е много по-сигурна при удар и вероятността да бъдеш наранен или убит е по-малка, SUV - то обикновено е и 4x4, което го прави много по-стабилно през зимата или при висока скорост- голямата кола е по-удобно , ако семейството ти се състои от повече от 3 човека- в голямата колата седежа е много по-удобен и пътуването не те уморява

85

До Тео

преди 4 години

Теоооо.... С домашна бг шльокавица ли прекаляваш? Как може такава глyпоcт да напишеш? По НЯКОИ магистрали няма лимит на скоростта, но по доста има! Ти ме съмняваш ве човек!

84

Анонимен

преди 4 години

Безмислена статия. Купува се това, което най-добре ще върши работа на хората. Всичко останало са свободни съчинения на комплексари.

83

До Тео

преди 4 години

Лелеее... Доста неприятна држава за живеене си избрал! Обаче, ако не разбираш защо, точно там ти е мястото.

82

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен"Тео, льохмане" ... Само да споделя - льохмана Тео живее в Германия от 10 години!И има достатъчно наблюдения защо немците купуват автомобили,и главно немски!Не,защото са най-добрите,ами защото си поддържат икономиката.А защо SUV-посочил съм долу.И за непросветените в Германия НЯМА ограничение на скоростта по магистралите.Аз карам служебната шкода средно със 190 като се прибирам от посещение.Статията е написана тенденциозно,а бай *** панела кълве като шаран на царевица!

81

Анонимен

преди 4 години

Баце, земи се прикрии некъде с тоя раздрънкан кошник. Кой знае по кой чукар ходиш да видиш вашите и да набереш буркани за града. На нормален човек, такъв дрънгел като ML не му трябва. МL беше шок преди 20 години. Сега само в Надин ги търсят.

80

Анонимен

преди 4 години

Какво е да си разумен??? Аз разбирам нещата така ако искаш да спасиш света се отказваш от всичко създадено от днешната икономика, ако ползваш и малко блага нямаш право да съдиш. Ама се напълни с неможари и важно да имат обяснение на ситуацията. Едно време са се успокоявали с религията, сега че тия които имат пари са комплексари и с малки п...ки. И като влезат в айгото и им е едно такова спокойно, че оня със ГЛЕ-то е ***.......а на него не му пука.

79

Баце

преди 4 години

Моят МЛ е оф-роуд пакет и е много добър извън пътя. Гази здраво, ходи по черни пътища, без никакви проблеми... после на магистралата със 170 дава разход 8.5, защо да карам друго?! Аз също съм против 2 т СУВ, който няма никакви умения извън пътя... познат със Хюндай Тусон удари с 20 км Рено Лагуна от старите и Тусона се усука... СМЕХ

78

От Германия

преди 4 години

Ами и аз съм фен на Грета- олигофрета, даже имам инициалите на името й на колата ми.ГТ-Ford -Mustang GT от2012,290 коня...

77

Анонимен

преди 4 години

Тео, льохмане, забеляза ли, че статията е писана от немец, който вероятно има по-верни наблюдения над германския стайлинг, отколкото твоята семпла особа?

76

Анонимен

преди 4 години

Така, така.SUVовете са гадни, собствениците им са комплексари.Карай си корсичката.