Ами като си 185 см и си 120 кила, каква кола да си купиш?Очевидно е, че в Опел Корса няма да се нахлузиш без мъки! Всяко следващо поколение е 5-20 кила по-дебело от предходното на същата възраст. Нормално е и размера на колите да расте!
Европейците са отговорни за много повече от 9% от емисиите! Защо? Защото те потребяват продукта от изнесените извън Европа мpъcни производства, и последните съществуват благодарение на пазара, значителна част от който са европейците. Як еврофалш! А за подробности като висока смъртност в държавите "фабрики", ползване на детски труд и др., даже и дума не се отваря!
Европейците са отговорни само за 9% от световните въглеродни емисии. И да тръгнат пеш, за останалите 91% никой не поема отговорност да направи нещо в близко време! Прави са германците да протестират срещу безмислените рестрикции само за тях, при положение че това изобщо не решава проблема в световен план.
Тео аре спри да пишеш глyпоcти и да се обясняваш, че то е е така, "ама не е баш така", ама то видиш ли, прагматизъм, ама не е прагматизъм... Ти четеш ли какво си написал преди да го пуснеш?
Виж че в градовете не се диша вече бе осмак бла бла.Само тексас е по голем от целият ЕС.Бълха ги ухапала.В Европа е тясно и смътдящо
Няма по-големи лицемери от немците. В Германия градският транспорт и железопътният транспорт са супер скъпи. На дълги отсечки често е по-евтино със самолет отколкото с влак. Има преки държавни стимули да живееш по-далече от работното място (Pendlerpauschale). Натискат за това да забраняват старите коли не защото им пука за климата, а защото искат да продават коли. Миналата криза раздаваха пари за покупка на нова кола. Уж за опазване на климата. Лъжи и лицемерство.
До До ТеоКакто навсякъде, има места, където има ограничение на скоростта. Но по правило по немските магистрали НЯМА ограничение на скоростта. Където има е указано със знаци. Но в повечето случаи НЯМА! На хора, които не са стъпвали на немска територия няма смисъл да обяснявам. Шофьори на тирове и без това не ги интересува - те карат до 100 километра в час! А немеца, точно защото е прагматичен си купува коли от този сегмент! СЮВ или миниван е перфектната средностатистическа кола!
Българинът пък, напук на климата, купува коли с все по-голям пробег. Демек все по-издyxaли. И като чета коментарите, изглежда се гордее с това.
Странна европейска логика и стереотипи. "Тъпите" северноамериканци карат такива коли по следните съображения:- голямата кола е много по-сигурна при удар и вероятността да бъдеш наранен или убит е по-малка, SUV - то обикновено е и 4x4, което го прави много по-стабилно през зимата или при висока скорост- голямата кола е по-удобно , ако семейството ти се състои от повече от 3 човека- в голямата колата седежа е много по-удобен и пътуването не те уморява
Теоооо.... С домашна бг шльокавица ли прекаляваш? Как може такава глyпоcт да напишеш? По НЯКОИ магистрали няма лимит на скоростта, но по доста има! Ти ме съмняваш ве човек!
Безмислена статия. Купува се това, което най-добре ще върши работа на хората. Всичко останало са свободни съчинения на комплексари.
Лелеее... Доста неприятна држава за живеене си избрал! Обаче, ако не разбираш защо, точно там ти е мястото.
До Анонимен"Тео, льохмане" ... Само да споделя - льохмана Тео живее в Германия от 10 години!И има достатъчно наблюдения защо немците купуват автомобили,и главно немски!Не,защото са най-добрите,ами защото си поддържат икономиката.А защо SUV-посочил съм долу.И за непросветените в Германия НЯМА ограничение на скоростта по магистралите.Аз карам служебната шкода средно със 190 като се прибирам от посещение.Статията е написана тенденциозно,а бай *** панела кълве като шаран на царевица!
Баце, земи се прикрии некъде с тоя раздрънкан кошник. Кой знае по кой чукар ходиш да видиш вашите и да набереш буркани за града. На нормален човек, такъв дрънгел като ML не му трябва. МL беше шок преди 20 години. Сега само в Надин ги търсят.
Какво е да си разумен??? Аз разбирам нещата така ако искаш да спасиш света се отказваш от всичко създадено от днешната икономика, ако ползваш и малко блага нямаш право да съдиш. Ама се напълни с неможари и важно да имат обяснение на ситуацията. Едно време са се успокоявали с религията, сега че тия които имат пари са комплексари и с малки п...ки. И като влезат в айгото и им е едно такова спокойно, че оня със ГЛЕ-то е ***.......а на него не му пука.
Моят МЛ е оф-роуд пакет и е много добър извън пътя. Гази здраво, ходи по черни пътища, без никакви проблеми... после на магистралата със 170 дава разход 8.5, защо да карам друго?! Аз също съм против 2 т СУВ, който няма никакви умения извън пътя... познат със Хюндай Тусон удари с 20 км Рено Лагуна от старите и Тусона се усука... СМЕХ
Ами и аз съм фен на Грета- олигофрета, даже имам инициалите на името й на колата ми.ГТ-Ford -Mustang GT от2012,290 коня...
Тео, льохмане, забеляза ли, че статията е писана от немец, който вероятно има по-верни наблюдения над германския стайлинг, отколкото твоята семпла особа?
Разумни или побъркани са германците? Напук на климата, купуват все по-големи коли