28

ЛилеЦицката

преди 4 години

Бате Боце, прати им мутрягите от НСО на тея брикселските пенделли бе. къде ни се бъркат тука тея *** как да си гледаме робите.

27

Анонимен

преди 4 години

В ЕС постигнаха съгласие по пакета "Мобилност", за нас неприемливо-----------Е, кЪв е проблема?Нали искаме безопастност по пътищата, нали искаме да бъдат прекрити каналите за бежанци?Или бай *** "уважава" единствено законите които пряко не го засягат!?Не ти харесва - сменяй професията!

26

Мъдю

преди 4 години

Тва са некви скотове да живеят 10 месеца в камион, години наред. ***

25

Анонимен

преди 4 години

Гледах вчера жълтурковците дикордия пак се канят да блокират София що не си закарат т..ъпите шофьорчета направо в Брюксел

24

Лицемерието на ЕС

преди 4 години

Пишат се стратегии от "фермата до вилицата", а камиони които горят тонове нафта се разкарват по целия континент през произволно избран интервал от време, който няма нищо общо нито с дейността нито с някакви социални придобивки - просто така. Пък се чудим нашите управници от къде си ги изсмукват от пръстите разни нормативи - че те са си завършени "европейци"

23

Анонимен

преди 4 години

мазните чорбаджии сега ще пискат, но връщане назад няма!

22

днес

преди 4 години

Браво Европа ,българите трябва да знаят че има закони в ЕС,не е само субсидий да прибират ГЕРБ парите за ЦК на ГЕРБ -София.Всички измислени кошници УЖ превозвачи да са в моргата за СКРАП.Не може да се хитрува цял живот по балкански.Европа има стандарт който трябва да се спазва като искаш да си там СЛУШАШ.А ми сега въпрос с повишена трудност?

21

sss

преди 4 години

''щели да сезират...'' ха ха ха! за какво беше във варна макрон? да му обяснява тиквара за черно море и как бил кмет, пазач и т.н.? *** обещава на всички всичко само да не го пипат -после се прави на разсеян и той все не знаел... колкото до шофьорите, като и всички остнали хора -имат право достойни условия на труд, заплащане и да са си при семействата! стига с това не е приемливо за БГ! не е приемливо за собствениците, тънещи в лукс а работниците им се сгъват по 2-3 месеца в кабините...

20

Анонимен

преди 4 години

Няма страшно, боце ще намачка яко макарон и всичкон ще е ок, нали 80% ***..ното народонаселение точно така си представя политиката на герп

19

Сата НАТО

преди 4 години

EU ЦЕННОСТИ Значи, аз независимо дали искам, трябва веднъж в месеца да ходя в държавата, където е регистриран камионът. Не където е адресът ми, а където е регистриран камионът?! Понеже карам камион с румънски табели, трябва всеки месец да ходя в Илфов, Румъния. Това мярка за неотклонение "подписка" ли е?!-------Ти лично не трябва да пеавиш нищо насила.Като не ти изнася, работи нещо друго, не шофьор, а баничар, генерален директир или космонавт. Или си карай камиона в Родината.

18

Швестер Велко

преди 4 години

Здраво да ги надупят, стиснатите и алчни фирмаджии в БГ... Без вазелин, моля!!!

17

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 12Ами ти защо не си купи камион и ти да станеш милионер?Хората рискуват,инвестират и някой успяват други не.Мислиш,че е много лесно да въртиш геврека по цял ден и по цяла нощ.Защо все в паничката на другият гледаме...

16

Анонимен

преди 4 години

Който е писал статията, изобщо не чел пакета "Мобилност". Тотално наобратно го е написал. Шофьора трябва да се връща след 4 седмици до страната където е регистрирана фирмата с която има трудов договор. Така е защото дори и при сегашния закон фирмата за която работиш неможе да те командирова за повече от 4 седмици в друга държава. Ако работния престой е над 4 седмици, трябва да те трудоустроят в държавата на пребиваване. Тоест ако бачкаш повече от месец в UK , заплатата ти трябва да стане UK ска

15

men

преди 4 години

съветския союз и "1984" репички да ядат. ЕСССР става невъобразимо голямо гето с всеки изминал ден. а "зелената" им сделка ще ни превърне в новата африка - тъмница, студ, глад, безработица и понижаване на стандарта на живот докато тунеядците в бриксел се къпят в лукс като племенни вождове и ни взимат дечицата за резервни чаркове и секс играчки за това че не можем да им осигурим "качествен" живот. пролетариати събудете се. утре ще е късно.

14

Анонимен

преди 4 години

държавата, където е регистриран камионът. Не където е адресът ми, а където е регистриран камионът?!Защото собствениците регистрират камионите си в страните с най - нисък данък и така "бият" Западните си колеги.

13

Анонимен

преди 4 години

Транспортни фирми регистрирани в България, а камионите им оперират само в Западна Европа, без изобщо да стъпват в България. Шофьорчетата българи ги пращат за по 2-3 месеца с българска заплата, без командировани, спят в камиона. А по закон трябва да им дават 35 евро командировани на ден + заплатата. Български транспортни фирми обслужват заводите на Фолксваген, дерат яки печалби а на шофьора хвърлят 2000-3000лв. На месец. Затова собствениците имат ферарита, яхти.. Ама сега нещо им посегнаха

12

Анонимен

преди 4 години

Реално това е по-добре за шофьорите, но роба *** не разбира)Те (шофьорите) го разбират много добре, но шефовете им ги карат да протестират.

11

EU ЦЕННОСТИ

преди 4 години

"Шофьорът ще бъде задължен да се връща в страната, в която е регистрирано превозното средство, поне веднъж на 4 седмици, независимо къде се намира."А принципът за свободно движение на хората в съюза? Значи, аз независимо дали искам, трябва веднъж в месеца да ходя в държавата, където е регистриран камионът. Не където е адресът ми, а където е регистриран камионът?! Понеже карам камион с румънски табели, трябва всеки месец да ходя в Илфов, Румъния. Това мярка за неотклонение "подписка" ли е?!

10

Анонимен

преди 4 години

ЕЙ НАЙ ПОСЛЕ ДОЖИВЯХМЕ И ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ. КЬОРАВО И САКАТО КАМИОН КУПУВАШЕ.Мой познат едвам избута средно образование (купи си дипломата), но се хвана с камиони и стана милионер.

9

Анонимен

преди 4 години

Под "нас" имат предвид шофьорите или работодателите им ?