45

Анонимен

преди 4 години

Джелке Карадливасилева Гл.редактор шъ ти бие шута много малко крадеш от интернет иначе Дойче веле не са те упълномощили да има постваш нещата в тоа сайт

44

Анонимен

преди 4 години

не че ме интерсува крадената новина (пише от къде е цап-царапнат) ама Германия произвежда повече от коокото се купува , автомобилите се прехвтрлят като топка от така наречените техни Логистични депа примерно от Мюнхен в Берлин и така из цялата страна и хора които са работили в такава Фирма колите се амортизиорат до като се транспортират били чисто нов модел 2019 , сами са си виновни

43

Iozeff

преди 4 години

До Анонимен Поне още 1000г Mercedes ще бъде номер едно в цял свят! Такива като тебе, дето нямат и 2лв,ще карат френски автомобили!

42

Анонимен

преди 4 години

Мерцедес, БМВ и Ауди винаги са правили само луксозни и висок клас автомобили. Това им е таргета. Разните там А-класа, Б-класа, 1-ва серия - те са пълнеж.

41

Анонимен

преди 4 години

Немските фирми са под натиск заради новите технологии. Ако не успеяt да се преструктурират навреме може да последват фалити и да се наложи да ги спасяват данъкоплатците.Тесла е напът да се превърне в монополист гигант при електрическите автомобили. Имат огромен растеж и само за 10 години успяха да се издигнат от нулата до върха и сега вече имат 3 фабрики 2 в САЩ и една в Китай и строят още 2 като едната в Холандия и там ще се произвеждат моделите за Европа.

40

V

преди 4 години

Автобранша го чакат големи проблеми . Според мен и там китайците ще доминират ,но с електромобили .Хубавото е че ЕС ще залезе .Света става все по конкурентен и който плаща евродупитатски заплати и 8 лв субсидия ще изчезне ;) Това тука не е проблем .Няма значение че сме най изчезващата нация .От сега на татък ще е важно да се плаща малко на държавната хранилка .Само така ще се трупа конкурентноспособност

39

Анонимен

преди 4 години

Трябва да си пълен мазохист да караш германски дарак. Славата им отдавна отмина.

38

Iozeff

преди 4 години

До АнонименА ти господине от кои *** си!?

37

40

преди 4 години

До 41Не ми се вярва.бай ердоган колко деца има?42 пъти повече от путин

36

До 40

преди 4 години

А пък в Турция се раждат повече деца пт малцинствата ,отколкото турци.

35

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 40Всъщност, всяка година има около 80-100 хиляди брака между турчин и рускиня.Сигурно още толкова между арабин и рускиня.

34

Анонимен

преди 4 години

До ПрограмистИ сега ко работиш?Кризата в автомобилния бранш е ВСЛЕДСТВИЕ на кризата в другите браншове. Как си го мислиш само един бранш да е проблематичен?

33

Анонимен

преди 4 години

До 23рент а кар се ползва 99% като си на чуждо място или твоята кола не е налична в момента (ремонт примерно).Личната си кола е ползвам около 25-30000км годишно. Удобна, голяма кола. Не знам кое би ме накарало да ползвам някаква малка, раздрънкана, опърдяна, обща кола, която отгоре на всичко ще ми излиза по-скъпо.

32

Анонимен

преди 4 години

Несериозно заглавие... залез в нашата територия и то тотален, това е истината

31

Анонимен

преди 4 години

Източноевропейците спряха да чакат по 10 години за лада и взеха да си купуват голф.Знаят хората кое е хубавото.

30

Анонимен

преди 4 години

До Слав Караславовевтините марки също връщат коли заради дефекти.Наскоро гледах, хюндай доста са понадули цените и вече разликите в цените спрямо германските не са толкова фрапиращи.

29

Анонимен

преди 4 години

Колите залязват .

28

Анонимен

преди 4 години

Германия живна когато 90те години източноевропейците станаха демократи и си съсипаха икономиките и започнаха да внасят немски стоки.

27

Анонимен

преди 4 години

До Каршерменведнъж пробвах спарк. останах разочарован.Общото никой не го пази.За половин-един час ще изтърпиш миризмите на всички които са се возели преди тебе, ама цял живот все така да караш.

26

Олиголфен

преди 4 години

Голфа е по як от ладата!