Вчера се върнах от Детройт.Еми там нито има хора, нито има дупки по улиците. спокойно място. От време на време се вижда по някой боядисен, но с маркиращи и светлоотразителни дрехи. Хората работят към общината, чистят улиците. Апартаменти в downtown колкото искаш. Огромни небостъргачи и офиси много. Е, как не видях една дупка на пътя, дори извън центъра пак пътя е супер. Да,има много западнали къщи, но в софия човек ще се претрепе с тия скутери. много дупки,малки улици
Годишната карта за цялата градска мрежа е 365лв. По 1лв. (един лев) на ден. Ако само отиваш на работа и се връщаш, без да ходиш на друго място ти излиза 50ст. (50 стотинки) на посока. Ако пообиколиш по магазини може да ги докараш до 20 стотинки на посока на движение. Билета за градския транспорт е 1.60лв. Тези искат цената на билетчето само за да се качиш и отделно почват да ти начисляват допълнителна такса!!!! Мерси, но няма нужда от вашето щедро предложение!!!
дето вчера един от героите на Пълен мрак каза - 'Луксът е този който ще замени нещата които ми липсват тук и сега'
Бая работа ще отворят на ***-джери ;) скоро ще се преквалифицират. вече са специалисти на ток и жица, сега ще подготвят кадри - ел.техник на маалата.
Само дето у Софето улиците не са като у Фриско.Пък и в УСА 20 цента на час са едно нищо,а у нас си е пара.
Направете първите три месеца промоция. примерно 10 ст. минута. да пробва народа. Няма ли възможност за месечни карти?
Цената е калкулирана 10 пъти над реалната. Математиката не лъже!!! От друга страна това калкулиране е стандартна практика за всички западно европейски и американски компании, които правят бизнес в БГ. Някой от тях все още оперират на пазара и то много успешно. Така, че успех им пожелавам.Само има един проблем, кой ще плаща при злополука ? Ако в градския се нараниш имаш застраховка-билетчето. Хубаво е да се уточняват тези неща.
A за такава цел не ли по ефективно просто хората да карат градски велосипеди?Велосипеда няма почти никакви разходи, няма нужда от зареждане и може да преминава много големи разстояния при много по висока средна скорост спрямо тези тротинетки.Хем евтино, хем здравословно.
За София обикновено от точка А то до точка B са необходими 30 мин. с градския транспорт. Условно да предположим, че този скутер е по-бърз от автобус. Макар и това да не е така.1.5 + 0.3 * 20 = 7.5 лвЗа 4 седмици това са 20 работни дни 7.5 * 20 = 150 лвСега да добавим и обратна посока в края на раб. ден150*2 = 300 лв. месечно в идеални условия, иначе е >=300гр.транс. една линия 25 лвавтомобил 50лв.мес то това е почти колкото месечната ми квартира
Защо ли си мислех, че електрическия скутер е със седалка и ел.тротинетка не е ел. скутер? 20 лева на час - може са разни туристи. Само трябва да наложат правила за тях, че сега са като камикадзета и терористи в едно.
Опитват да ударят кьоравото. Със скутер четата им за 500 лв. Искат за час да прибират по 22 лв. Знам какво ще стане, след месец *** ще са окрали всички скутери
Тръгнаха първите е-скутери в градския транспорт на София