Пишеш откровени глупости.Няма публикувана статистика за автомобилите разделени на частни лични, частни на фирми и държавни. Сега личните автомобили са около 1,5 милиона, а останалите са фирмени или държавни. Колко са били преди 1989 година, не знам, има документи показващи 2,3 милиона всякакви автомобили през 1988 година - леки, товарни и автобуси, без да се казва колко са личните автомобили, само се казва, че са нарастнали 2,2 пъти в сравнение с 1975 година.
Къде бензина е 2.06???? Да на черно има по 1.70 ама по бензиностанцийте 2.04 на Марешки,ама това не е средно,защото на другите места е 2.20..
Ми ей така. Малко провинциално машиностроително заводче. Стипендиант му бях. И след това. 165лв заплата. От тях 5лв комсомолски членски внос.Много бързо след това фалира.
Ако питате мене бензинът трябва да стане още по скъп и по висок данък за колите.Да се ползва обществен транспорт.Относно кой как работи.Нормалните държави произвеждат с кеф а ние бъхтим заради некадърен шеф. Обикновено Ръп. Евтини и необразовани работници. Мазало.
До 82Пишеш откровени глупости. До 1989 частните автомобили нямаха и 600000. Сега са 3 милиона.
Как си бил млад инженер с 165 лева заплата през 1989 година, когато по закон младите специалисти с висше образование започваха с определена заплата за първата година, която от 1982 година беше 175 лева, а от 1988 стана 230 лева? След първата година заплата се повишаваше.
Не ни е скъпо горивото, ниски са ни заплатите. При положение, че петрола идва от едно и също място, в която и държава да се намирате от Европа, няма как цените да са драстично по-ниски. Истината е, че трябва да се разботи здраво в насока да се вдигне стандарта, а не вечно да мрънкаме какво ни било твърде скъпо!
До комунистДа си чул или видял някой да се е отказал да си кара колата щото му било скъпо? Напротив. Задръствания навсякъде. И до тоалетната ходят с колата. Та стандартът е итносително понятие.
Защо не зададете въпроса как работи швейцараца и как българина,има ли разлика?И защо непрекъснато се сравняваме с най-богатите страни?Само търчиме натам,че да им използваме социалните,а земите ни пустеят.Големи сае умници,все някой друг ни е виновен,някой друг трябва да ни оправи.
Доста скалъпена статия. Бензин - 2.06 - тая цена от кога е ? щото под 2.20 рядко пада ( марешки не го броим). Отделна средна нетна - по скоро е 700.Та като раделим 700 на 2.2 получаваме 320 литра. Малко сте послъгали със 100литра ,ама все пак живота трябва да изглежда по-розов.
Заплатата ми беше 200лв. Като техник до 1994 . Когато завърших стана 165 за млад инженер.Аааапропо и на немците в България манджата им се вижда е скъпа . Стандарта ли ни се е покачил?
През 80-те години използването на автомобила, вкл. бензина, не ми беше финансов проблем, но сега е, въпреки че съм добре платен със аплата няколко пъти по-висока от средната. Тогава минавах по 30 хил. км годишно, а сега минавам по 5 хиляди. Тогава ходех на работа с кола, а сега не. Всички, които имаха коли в блока преди 1989 година, имат коли и сега и всички, които нямаха, нямат и сега. Разлика в броя на колите в моя блок няма, но местата за паркиране намаляха 10 пъти.
Пак през 1989та стара лада беше с 1000лв по-скъпа от нова от мототехника. Ама за нова искаха и вноска.
Със средна заплата купуваме 454 л бензин, швейцарецът - над 3300