28

Анонимен

преди 4 години

Икономическата инициатива в Бг се състои от кебапчииници, фризьорски салони, автомивки и баничарници. Едва ли нормален инвеститор би минал от тук, дори и транзитно.

27

Кармен Младенова

преди 4 години

Не ни трябват повече замьрсители на Природата

26

House M.D.

преди 4 години

1. Рено2. Москвич3. Роувър4. ГрейтуолНародната кола просто не иска да повтаря тяхната грешка.

25

Изнервен

преди 4 години

До ф.с.б. Глу.пак, и твоят любимец радефф ревеше, че ги е докарал. А ако са други на власт и особено БСП да не би да ги харесат инвеститорите. Тъ.пак.

24

Fenasi Kerim

преди 4 години

Работя в такава фирма. Фирмата майка е турска. Ние сме дъщерна фирма. Всичко е от Турция. Кабели, редуктори, ел.мотори. Помпи. Те имат лаф "бизде йок йок!" - "при нас Няма Няма!"

23

Анонимен

преди 4 години

5000 работници - такова специфично производство няма "с опит" освен ако не си на спомагателна длъжност (да въртиш метлата). Нема да отварят филиал на развойната дейност а завод за производство. Въпроса е политически, боко за пореден път го пуснаха по динена ***.

22

До 17 Още не е решен

преди 4 години

Назад си с инфото. Вече е избран да се строи в турция

21

Нещо е сбъркано !

преди 4 години

Нали заводът щеше да е в източна Европа, а то се оказа в Азия ..........

20

Анонимен

преди 4 години

Германската фирма избра държава с закони и наказуемост на корупцията. Тези двете неща ги няма в българия.

19

Анонимен

преди 4 години

Не губете кураж за следващият тираж!Да ама за България тиражът приключи,сериозна фирма с такава инвестиция е невъзможно да реализира производство тук!

18

Анонимен

преди 4 години

Керим, новите коли са с 5 годишна гаранция. В това число и на горивната помпа. Изобщо нямаш грижа. До два дни автомобилът ще е ремонтиран безплатно, барабар с доставката на части. Това са базисни правила на гаранциите в ЕС.

17

Още не е решено

преди 4 години

Къде ще е завода ! Да не е накрая в България !

16

Ф.С.В.

преди 4 години

Една голяма Европейска Компания с дългогодишни традиции -ИЗБРА ЕДНА НЕЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА !! СРАМ И ПОЗОР ЗА ЕВРОПА ГЕРМАНИЯ И БЪЛГАРИЯ- ЯЗЪК ЧЕ ТОЛКОВА МНОГО ДЖИПОВЕ ОТ ТОЗИ ЗАВОД СА КУПЕНИ ЗА ПОЛИЦИЯТА В БЪЛГАРИЯ

15

Fenasi Kerim

преди 4 години

*** пример: Нов автомобил с дизелов двигател. Проблем с горивна помпа. В България просто я НЯМА! Или оригинална от Германия доста скъпо или същата направена в Турция на поносима цена за два дни. В Турция ще откриете части за всеки автомобил. Ако ги нямат частите ще ви ги направят, ще ви ги отлеят в някой гараж в Анадола.

14

Ф.С.В.

преди 4 години

БЪЛГАРИЯ УМИРА ДАМИ И ГОСПОДА- и икономически и физически и духовно - ТЯ умира и НИЕ сме свидетели на нейната агония- Икономическите чужди инвестиции тази година са направо смешни !! 60 -70 мил евро на фона на милиарди евро пратени от нашите емигранти! ДА-но тези пари ще спрат- емигрантите ще умрат и тяхните деца няма да пращат нищо към БГ защото те не се чувстват българи=- Баба и Дядо умряха -Къщата на село падна оглозгана от индианци! Това е картината в БГ -След 10 г ЩЕ Е СТРАШНО в България!

13

шматка

преди 4 години

Най малко не ни достига вътрешния пазар 80 срещу 7 млн.Второ Турция е по близо до Бл изток за където е нсочено производството.Още в самото начало бе ясно че ще е в Турция но Бочко ви спретна интрига и вие се вързахте

12

Анонимен

преди 4 години

Ква е тая жигула на снимката? Да не би да сте я сбъркали с vw beetle? От ситроен ще се обидят...

11

Иво

преди 4 години

Турция и топно индустриалната зона на Измир имат всичко което е нужно за голям завод. Всичко е там и работи от години, инфраструктура най вече. А ние от една каба ще я почваме че желвзопутни линии че пристанища че хора ще търсим и тн... Там е готово, Форд е там, завода е самото пристанище. От там на кораба и айде. А още повече че ФВ се разбраха с Форд да правят споделени платформи и коли.. Де са те де е България

10

Anonimen

преди 4 години

Слаба политика *** народ

9

www

преди 4 години

ВСИЧКИ КАДЪРНИ РАБОТНИЦИ ОТДАВНА РАБОТЯТ В ГЕРМАНИЯ - ТУКА СМЕ САМО ДЕТО МОЖЕМ ДА МИЕМ КОЛИТЕ НА VW....