33

Факт

преди 4 години

Преди 1989 година живеех в един голям панелен блок в квартал на София. Всичките ми съседи с коли не слизаха от колите и масово не знаеха какво е градски транспорт. Сега колите на хората в блока се горе-долу пак толкова, но масово си стоят на паркинга, който преди 1989 година опустяваше през деня. Който имаше село, всеки петък вечер си заминаваше на село с колата. Аз самият тогава ходех с кола на работа, а сега просто не става.

32

Анонимен

преди 4 години

Безобразно се шофира. Правителството не взима мерки,мерките рябва да ра репресират нарушителите. Трябат и нови изпити за всиички наруушители защото поне половината са си купили книжките,и си личи като ги гледаш.

31

Към 33

преди 4 години

извинявам се: пътувал!

30

Анонимен

преди 4 години

До ФактСъгласен съм, но не е само скоростта! До нея можем да наредим и способностите да се излезе на/от главен път, изпреварванията на сляпо и пр. номера на нашите джигити-самоубийци!

29

Факт

преди 4 години

Факт е, че в нормалните държави са създали убеденост в шофьорите, че ако направят нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани за него, като размера на санкцията е несъществен и там рядко нарушават правилата.Факт е, че в България се набляга на все по-високи глоби в закона, които се прилагат много рядко, примерно веднъж на 100 хиляди нарушения и правилата се нарушават масово, примерно средно на денонощие се правят по над 200 милиона нарушения.

28

Анонимен

преди 4 години

До До 19Умниче, само ***.от може да твърди, че преди 89-а колите се карали по 50 000 км на година. Защото само ***.от не знае, че повечето соцвозила имаха ресурс до основен ремонт по-малък от 100 000. Само ***.от не може да съобрази колко се кара при заплата от 200, цена на бензина от 1 лв/л, средна консумация на возило над 10/100 и заплата от 1500, бензин за 2,2 лв, и среден разход около 7/100.Хайде - беж в партийния клуб, Червен Дедо!

27

Факт

преди 4 години

Шофира се с превишена скорост, само когато няма контрол. *** факт, недостижим за разбиране от онези 80%.Няма държава по света, в който шофьорите сами без принудата на държавата, да спазват правилата. "Примерните" шофьори в държава с контрол за спазването на правилата, когато дойдат в България шофират като побеснели.

26

Анонимен

преди 4 години

редовно правехме по над 20-30 хил. км на годинаВикаш, за десетина години два-три пъти превърташ километража?

25

Анонимен

преди 4 години

Сега в България жовеят около 4 милиона човека, а не 7 милиона. Останалите 3 милиона живеят постоянно извън България. Преди години не се замисляхме да използваме колите си и редовно правехме по над 20-30 хил. км на година. Сега същите хора, децата и внуците им, рядко правят повече от 10 хил. км на година, най-често шофират по 5-6 хил км.

24

Заглавието е...

преди 4 години

...мало.умно. Категорично трябва да се заяви, че основните фактори за високата смъртност по българските пътища са:1. Квалификацията и поведението на шофьорите на пътя.2. Неработещият КАТ3. Липсата на политическа воля за предприемането на ефективни действия, които биха накарали пътната полиция да си гледа работата.Всичко останало / състояние на автомобилите, пътищата и пр./ са съпътстващи фактори!

23

До 19

преди 4 години

Не си прав. Ако имаш 1 милион коли, които изминават средно по 50 хил. км на година и ги сравниш с 5 милиона коли, които изминават средно по 5000 км на година, кога движението е по-натоварено?Истината е, че преди 1989 година колите бяха по-малко, но се ползваха много повече от сега, а пътищата бяха много по-добре поддържани, особено по-забутаните пътища.

22

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен статистик 18Умниче, днес България има 7, а не 6 млн население, разликата с 1981 е около 30%. Но същите тези 7 млн разполагат с близо три ПЪТИ повече коли. Броят на шофьорите е близо 2 ПЪТИ по-голям от този през 1981. И колите се карат в ПЪТИ повече от 1981. И при всичко това - близо два ПЪТИ по-малко загинали на пътя.Това са факти, Червен Дедо, а не халюцинации

21

Анонимен

преди 4 години

изтрепа се този изтрещял народ, а после някой му е виновен. Простотията ви е виновна!

20

Истината

преди 4 години

Нарушенията в България:- около 90% от нарушенията са пряко следствие от липсата на контрол- около 8% от нарушенията са резултат на лоши пътища и знаци и маркировки неотговарящи на пътните условия- около 2% са по други причини, най-вече заради шофьорски книжки на неграмотни, не знаещи правилата и шофиращи сякаш си карат каруцата

19

Анонимен

преди 4 години

Проблемът е чисто политически. Бойко с фалшивите бюлетини спечели и шофьорите тарикати с фалшивите книжки си мислят, че и те ще спечелят, като Бойко. Затова трябва да създадем безкласово общество, за да няма тарикати на пътя и в политиката.

18

Истината

преди 4 години

Докато цялата вина се хвърля върху шофьорите (Бай ***, ***, самоконтрол, култура, възпитание, манталитет, нискоинтелигентни, ...), нещата ще стават все по-зле. Нарушения се правят почти винаги, когато няма контрол от страна на държавата за спазването на правилата, факт, който в нормалните държави винаги са го знаели.

17

Анонимен

преди 4 години

18,Ами чети и ти евангелието - в случая въпросът не е само в населението, ами и в количеството автомобили, които населението ползва. Ако щеш имай 15 милиона население, какво от това, като колите са 100 000? Същото ли е, ако населението е 7 милиона, но колите са 3 660 000, от които колите са ти 2 770 000, както е сега?

16

Анонимен

преди 4 години

До 111981 г. - население 9 милиона2019 г - население 6 милионаЧетеш статистиката като дявол евангелието.

15

Анонимен

преди 4 години

Стига вече анализи и констатации.Време е за действие.Тия,на които им плащаме заплатите да станат от бюрата и да започнат да си вършат работата.Никаква толерантност за нарушителите,защото ако те са решили да се самоубиват,останалите не трябва да плащат за това с живота си.

14

бай Михал

преди 4 години

Без самоконтрол,няма кой да помогне.Все грешката е някьде другаде,но и в самите нас.И в много от случайте пътят бил виновен.Донякьде е така НО.Примерно на АМ Ст.Загора-Чирпан,ограничение 90км.някой дали го спазва.Рядко някой под120км.Раднево -Ст.Загора нов ремонтиран път почти всички карат над 120км и повече.Колкото и да не ни се иска трябва да се спазват нормите.