269

без претенции

преди 5 години

Уж най модерния най добрия а никой не иска да го купи Всички се ослушват за Ф16 и ф35

268

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Грипенът е последната модификация с този мотор. След това преминават на двигатели за F16."Грипен до колкото знам във всички модификации(вкл Е/Ф) е със модифицирани двигатели от Ф-18Модификацията се състои в монтиране на първа степен с по-голяма контурност - тоест потребява повече въздух от там и по-висоа тяга и има по-голяма форсажна мощност заради по-големия обем въздух. Грипена наследява корозио устойчивостта на палубния двигател на ф-18 което определено е плюс.

267

Анонимен

преди 5 години

До Боби 278Да прав си на нас ни трябва или Ф-16 или Грипен, поддържаш един двигател. Аз лично мисля за нас е по-добре Ф-16 защото е проверен самолет със много голям ресурс както на двигателя така и на фюзелажа. Ако вземем Грипен трябва да се договаряме отделно с американците за въоръжението.

266

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Никой няма да купи су 57 дори русия ... Поне още 15 години най най малко ... на кой му трябва недодялана щайга с двигателя на су 27 ? да не говорим че в момента су 57 е гълаб на мира ... дори оръдие НЯМА"ПОРЕДНИЯ СПЕКУЛАНТОВ ОПОРНО КЛЕЧКОВ1. Ал-41Ф-А1(изделие 117) е версия за Су-57 на Ал-41Ф от Су-352. Иделие 30 се сетрифицира в момента и е специално за Су-57 като има с 2т по-голяма тяга спрямо Ал-41А13. От МиГ-29 до сега на всички изтребители се монтира "балерината" ГШ-301

265

Анонимен

преди 5 години

До БобиГрипенът е последната модификация с този мотор. След това преминават на двигатели за F16.

264

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Преди 2 недели го тресна гръмотевица, интелектът се изпари и остана интелектът на пилотите мужици, да го приземят ръчно"Мъжленце Защото електрониката е Западна и обучението е по западен образец. В Руската преса коментираха че няма пилот на западен самолет и на SSJ100 който да е тренирал кацане без помощ от компютър - западната школа разчита на компютри Полковник от ВВС коментира че той би поставил 2+ оценка на курсант направил подобно нещо дори само на тренажор не говорим наистина

263

Боби

преди 5 години

До ХЛЪЦ"А преговорите за нашите самолети май са се провалили. Каракачанов мънка, мънка, пък накрая каза " Няма страшно, имаме още две опции - Италия и Грипен"Италия не е опция - Еврофайтъра е тежък самолет който хаби много гориво и много му струва поддръжката защо Италия иска да се отърве от него?Грипен е опция и трябва да знаете 68% реално пак е от Американски чаркалаци така че САЩ пак ще намажат.

262

Анонимен

преди 5 години

До Боби Ми разработиха Боинг Суперджет 100. Преди 2 недели го тресна гръмотевица, интелектът се изпари и остана интелектът на пилотите мужици, да го приземят ръчно. Гледах клипа, пилотът го приземи, баш както се приземява ТУ-Як. Уставно кацане почти едновременно на трите колесника и СЛЕД това включи реверс. Изгоряха 41. То едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш.

261

Анонимен

преди 5 години

До Кармазъ СикишЕфенди, известно ни е, че вашите са в последно време в поза 69 с рвснаците, ама посмали ***..го. Колко пък да са руски, вероятно колкото Сухой - Суперджет, а ?

260

Боби

преди 5 години

До Русия=Психиатрия"Точно там е заровено кучето. Ако руснаците не намерят сериозен чуждестранен купувач за Су-57 той ще си остане един бутиков самолет. След оттеглянето на Индия от проекта (говори се че американците ще им предложат Ф-35)"САЩ отрязаха Индия за Ф-35. Китай има своите J-21 и J-30 които ще се появят и в Пакистан. Кои доставчици останаха? Япония? Европа? и РФ - просто Индия няма избор ще купи Су-57Ако САЩ не спрат да бъзикат Турция и Аскера ще го купи

259

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Еми то по-добре щеше да е, руснаците да се бяха наредили на опашка за Ф-35"ЕХ АНОНИМНИ ЕКСПЕРТЕЗащо плюят Ф-35? Защото като базови характеристики са му заложени реално характеристиките на палубния Ф-18Да Ф-18 е прекрасен ударен самолет но е посредствен изтребител същото важи и за Ф-35 прекрасно ще се представя във функцията на дозвуков тактически бомбер но дори Ф-16 във въздушен бой му разказва игратаПак казваме ако държиш на СТЕЛТ радара ти е изключен но в близък бой си дърво!

258

ХЛЪЦ

преди 5 години

А преговорите за нашите самолети май са се провалили. Каракачанов мънка, мънка, пък накрая каза " Няма страшно, имаме още две опции - Италия и Грипен"

257

Кармазъ Сикиш

преди 5 години

Само да ви кажа селяни прости,...хубави-лоши Русия си ги прави тези самолети в техни си заводи, плаща на техни си инжинери, технници, с тяхна си електроника/процесори (Байкал), от тяхна си желязна руда. А ние големите еуропейци и демократи, ще откъснем от залъка на децата си, и ще подарим едни $2 000 000 000 долара на американските деца/пенционери. Разбирате ли къде е фатката селяни прости!

256

Хахахааааа.

преди 5 години

И Ким и Путин, се надува като пуяци, заДа впечатлят САЩ и ЕС, та дано им паднат санкциите и получат пари.Ама, никой вече не верва на тия соц- игри още от студената война.Изтъркани номера!

255

Русия=Психиатрия

преди 5 години

До 264Точно там е заровено кучето. Ако руснаците не намерят сериозен чуждестранен купувач за Су-57 той ще си остане един бутиков самолет. След оттеглянето на Индия от проекта (говори се че американците ще им предложат Ф-35) реално остават само малки играчи като Индонезия, Малайзия, Виетнам и т.н. които плащат със палмово масло. Китай си правят техни самолети 5-то поколение така, че този пазар умря. Реално Су-57 може да го спаси само Индия.

254

много шум за нищо

преди 5 години

масово се отказват да го купят Китай Индия Иран Ю Корея

253

Анонимен

преди 5 години

Внимание ***, самите руснаци признават, че дори руското ВВС, да закупи 76 самолета, те пак не могат да покрият първоначалната инвестиция за изработването на Су-57.!!! Еми то по-добре щеше да е, руснаците да се бяха наредили на опашка за Ф-35,гаранция щяха да имат самолет пето поколение и то много по - рано, защото и този срок за придобиване на Су-57,няма да бъде спазен!

252

Боби

преди 5 години

До Анонимен"Те и сега зарплатите на проектанския състав на "ОКБ Сухой" са "Мама не горюй", ако са се съгласили на 5(пет)!!! пъти по-ниска цена, работата отива директно на "Изуй ***". Направо ме съмнява, че от това нещо ще хвръкне. Милицейска му работа."Еххх Умници Боинг вече 15 години има филиал в Москва. Разработват се там всички други самолети но не и Б-737 - кой е най-аварийния самолет на Боинг а Б-737

251

Боби

преди 5 години

До ПетракиевСССР школа така да се каже наследена директно от военните винаги е създавала самолети които са утежнени - тоест проектантът се презастрахова еди коя си част да не се счупи дори понякога и при двойно натоварване(18дже). Много главни конструктори се оплакват че е трябвало да минават няколко кампании по олекотяване на конструкцията съответно има случаи когато примерно Ту-154 подкастря върховете на дърветата но след това каца а боинга чупи веднага крило след първото дърво.

250

Анонимен

преди 5 години

Те и сега зарплатите на проектанския състав на "ОКБ Сухой" са "Мама не горюй", ако са се съгласили на 5(пет)!!! пъти по-ниска цена, работата отива директно на "Изуй ***". Направо ме съмнява, че от това нещо ще хвръкне. Милицейска му работа.